וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול מקרטני בן 70: הדיסק המושלם של האגדה

עינב שיף

15.6.2012 / 7:28

בשבוע הבא יציין העולם יום הולדת 70 לפול מקרטני, ולכבוד האירוע וואלה! תרבות חיברה את הדיסק המושלם עם 10 שיריו הטובים ביותר מכל התקופות. מיוחד

נכון, יום ההולדת המשמעותי ביותר של פול מקרטני בתרבות הוא 64, הגיל אליו ערג בשיר המפורסם מימי "סרג'נט פפר" של הביטלס. עם זאת, גיל 70 לחיפושית הוא תמיד אירוע משמש ולכבודו וואלה! תרבות יצרה את הדיסק המושלם של פול מקרטני. האלבום המיוחד כולל את 10 שיריו הטובים ביותר, בחלוקה לשני צדדים: צד א' של הביטלס וצד ב' של קריירת הסולו והחברות בלהקת Wings אותה הוביל.

כמובן שלמקרטני כמות עצומה של שירים מעולים וכל אחד בעל היכרות קצת יותר משטחית עם פועלו מסוגל להרכיב ארבעה וגם חמישה אלבומים בסגנון זה; הדבר החשוב כאן הוא לציין את פועלו של המוזיקאי ששינה את עולם הפופ הן בתוך הביטלס והן מחוצה לה, בכישרונו למלודיה, בתשומת הלב שלו לפרטים הקטנים של הפופ, בכתיבת טקסטים מצוינים וכמובן בתחושת הממלכתיות שהוא מקרין בכל אשר הוא הולך. אתם מוזמנים להיכנס לפרויקט ולשחק עם השירים השונים, וכמובן להשאיר את ההצעות שלכם לאלבום המושלם של מקרטני בפייסבוק של וואלה! תרבות או בתגובות. ובכל מקרה - מזל טוב, סר פול, ותודה על הכל.

פול מקרטני בן 70: התקופה המופרעת של המלחין הענק
איזה שירים אתם הייתם בוחרים לאלבום המושלם של פול מקרטני? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully