וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיבור: אנריקה איגלסיאס נתן הופעה מעולה בתל אביב

דפנה לוסטיג, צילומים: נמרוד סונדרס

2.6.2011 / 6:30

אנריקה איגלסיאס לא רק נתן הופעה כיפית כמצופה מכוכב במעמדו, אלא הראה שכל מי שחשב שבארץ לא אוהבים פופ צריך לקבל יריקה בפרצוף. דפנה לוסטיג באופוריה

קשה היה לדעת מראש איזה קהל ימלא את ההופעה של אנריקה איגלסיאס בארץ שהתקיימה אמש (רביעי) בהיכל נוקיה בתל אביב. איגלסיאס עשה קאמבק מפואר למצעדים בשנה האחרונה עם האלבום "Euphoria", אבל קשה להתעלם מכך שאת ימי הזוהר שלו, שהתאפיינו בלהיטים כמו "Bailamos" ו-"Hero", רובנו כבר הספקנו לשכוח. אז אנחנו אולי שכחנו את הלהיטים האלו, אבל אנריקה והקהל שמילא את ההיכל, לא משנה מהיכן הגיע, זוכר היטב את הרגעים הגדולים; זוכר, נוצר ומשחזר.

בהופעה, איגלסיאס לא מאפשר לאיש לגזול ממנו את הסטטוס שלו ככוכב פופ, ובצדק – אתמול הוא הוכיח שהכוכבות שלו שם, שרירה, קיימת ונוצצת. עבור אלפי הצורחות שחזרו צרודות הביתה, הסטאריות שלו ממכרת מתמיד.

איגלסיאס התגלה כפרפורמר ממגנט מכמה סיבות: הראשונה היא שהוא פשוט זמר טוב. את כל ההופעה אתמול הוא שר בלייב, כשהוא נשמע קרוב מאד לאיך שהוא נשמע בסינגלים שהביאוהו עד הלום. עם סאונד יותר טוב בהיכל עצמו, הווקאליות שלו היתה יכולה להיות מרשימה ממש. שנית, איגלסיאס הוא אחד הזכרים הבודדים שמצליחים היום במצעדי הפופ, בתוך עדר של נשים. כוכבים מסוגו, לאבר-בויז פתיינים שנערות קורעות חולצות עבורם, הם זן נכחד.

אנריקה איגליסיאס בהופעה בישראל. נמרוד סונדרס
זן נכחד של אמן שנותן את כל מה שיש לו. איגלסיאס מרים את האווירה בנוקיה/נמרוד סונדרס

האמת היא שלצדו יש כוכב פופ זכר במצעדים, והוא גם הופיע פה לא מזמן. אלא שבניגוד לג'סטין ביבר, איגלסיאס ידע כבר תקופות יפות ותקופות רעות בקריירה שלו, והוא יודע שהוא כבר לא יהיה המייקל ג'קסון הבא. לעזאזל, הוא יודע שאפילו החוליו איגלסיאס הבא הוא כבר לא יהיה. הוא יודע הרבה דברים, ומסתבר שאחד מהם הוא לספק את הסחורה, לתת אלף אחוזי תמורה למי שהשקיע והגיע.

בחזרה לשאלה הראשונה - אז מי הגיע להופעה? כולם. אנשים מכל מגזר, גיל ומיקום גיאוגרפי. מטבע הדברים, היה יתרון קל לנערות, אבל לא היו ילדות. היו הרבה נשים צעירות, באזורי גיל ה-19, שלבשו את מיטב הבגדים שלהן (בקרקס אופנתי הזוי וצבעוני כמו שהלך בנוקיה לא חוזים כל יום) וקיבלו את כל שייחלו לו: גבר חתיך ופלרטטן שהגיש מפץ פופ אנרגטי. איגלסיאס לא נעזר בהופעה ברקדנים ואטרקציות וידיאו כי הוא לא ממש צריך אותם – הוא הבדרן בערב הזה. הוא מדבר עם הקהל המון, וזה עובד; כשהוא מעלה מעריצים לבמה, שר, מצטלם ומנשק אותם, הוא קונה את עולמו בשניה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אנריקה איגליסיאס בהופעה בישראל. נמרוד סונדרס
הכינו את הליחה וקדימה - לירוק בפנים של מי שחושב שאין כאן פופ/נמרוד סונדרס

אבל לא רק הניסיון והוותק הם שהופכים את ההופעה של איגלסיאס למוצלחת. זו גם המוזיקה. אם תגיעו אי-פעם להופעה שלו, ייתכן שתופתעו מכמות הלהיטים שהבחור מחזיק בארסנל. על פניו, מדובר בלא יותר מכמה שירים סטנדרטיים, אבל בפועל השירים האלה הם אוויר לנשימה לכל מי שאוהב, מחפש וחי פופ. הסברה שאנשים כאן לא שומעים להיטים חדשים ושפופ לועזי הוא ז'אנר לא פופולרי בישראל, נותרה אתמול מנופצת על רצפת ההיכל. הקהל שאג ורקד את הלהיטים החדשים והישנים כאחד, וידע כל מילה בעל פה, גם של שירים בספרדית.

אנריקה איגלסיאס לא בא לשנות לאף אחד את החיים, הוא בסך הכל זמר פופ. לעומת זאת, הוא כן בא להרים את האווירה ולעשות כבוד למעריצים שלו, ובזה הוא הצליח לחלוטין. תתנשאו כמה שתרצו, אבל דיל כזה לא מוצאים כל יום, בטח שלא בארץ. לכן, בפעם הבאה שמישהו אומר לכם שבישראל לא אוהבים פופ - תירקו לו בפנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully