וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני לא בשלה מספיק"

עינב שיף

17.3.2010 / 17:16

כמעט שנה אחרי זכייתה ב"כוכב נולד" מדברת רוני דלומי על הסיבה שעוד אין לה אלבום, על השיעור שלמדה מגלעד שגב ועל הפפארצי כפייסבוק. צפו גם בקליפ החדש לשיר "תן" שצולם בברזיל

טדי הפקות

(במאי: יואב צפיר, באדיבות טדי הפקות)

כמעט שנה עברה מאז הוכתרה כזוכת העונה השביעית של "כוכב נולד" וכבר הספקתם לחשוב שהיא נעלמה. ובכן, כדאי לכם לחשוב שוב – דלומי מוציאה היום (חמישי) סינגל וקליפ חדש, "תן" עם מילים של גלעד שגב, לחן פרואני שנכתב במקור לגלוריה אסטפן ועיבוד של אורי זך, בעלה והמפיק המוזיקלי של מירי מסיקה.

"חיפשתי במשך המון זמן את הכיוון שיתאים לי וגיליתי את המוזיקה הזו", היא מספרת לוואלה! תרבות. "אני לא יכולה להגיד שזה ה-כיוון, אבל אני אעשה אלבום שלם עם שירים כאלו ונמשיך".

איך הגעת לגלעד שגב, אחד מכותבי הלהיטים הכי גדולים בישראל כיום?

"מיד אחרי 'כוכב נולד' נפגשתי איתו ומיד התחברנו, כי הוא השרה עליי אווירה של אח גדול וחונך. אני זוכרת שמיד אחרי 'כוכב נולד' הייתי מאד מבולבלת – לא שעכשיו אני לא כזו – והוא עשה לי סדר בראש, לצד האנשים הרבים שעוטפים אותי בחום מאז הזכייה".

מה השיעור הכי חשוב שהוא לימד אותך?

"היו הרבה. הוא הסביר לי שאני צריכה לחקור את הז'אנרים שאני רוצה לשיר, לנסות לכתוב בעצמי, ללמוד לנגן על גיטרה ובעיקר לעבוד לעומק, שזה משהו שכיוונתי אליו והוא פשוט הראה לי איך לעשות את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

והעבודה עם אורי זך? זה מבטיח כבר מקום בפלייליסט.

"הכי כבוד בשבילי לעבוד עם אדם כזה, מהשעות המעטות של העבודה הוא איש עבודה – הוא בא לעבודה, הוא עושה הכל עם הרבה חשיבה, הוא הסביר לי הכל מא' עד ת'".

גלעד שגב. אביב חופי
"כמו אח גדול". גלעד שגב/אביב חופי

לדברי דלומי, היא מנסה "להשתעשע במובן החיובי של המילה". הסיבה לכך היא כמו הניסוח הפשוט והמקסים בכנות של הכוכבת הנולדת: "אני לא בשלה מספיק", היא אומרת. "אני מאד רוצה להוציא מוצר מוקפד, שייצג אותי בכבוד ויש לי עוד כל כך הרבה לאן להתפתח. גם השיר הזה הוא ראשוני ואני מרגישה את זה".

הקליפ לשיר צולם במהלך המסע של צוות "כוכב נולד" לברזיל, שם ערכתם אודישנים. רצית לחזור לצד השני של הפאנל?

"מאד! אבל בלי הביקורת, כן?"

לא משתחררים מזה, הא?

"ממש לא. האמת שבברזיל היתה לי סגירת מעגל עם התוכנית, כי אני מאמינה שהמעגל הזה ייסגר עוד פעמים. אצלי 'לאט לאט' זה מושג מפתח, שילוב בין לחץ ופרפקציוניזם – אני רוצה למנוע מעצמי להיות בלחץ כדי שהמוזיקה לא תצא מתוך לחץ. למה עוד אין אלבום? זה לא שמי שמגיש את המבחן ראשון מקבל את הציון הכי גבוה"

רוני דלומי. אביב חופי
לחזור לאודישנים, אבל בלי הביקורת. דלומי/אביב חופי

התרגלת לחשיפה הגבוהה שלך בשנה האחרונה?

"זה דבר מבורך מאד שמתעניינים בי. אני לא חיה את הפפראצי, אבל יש לי תאוריה כזו: נכון שיש פייסבוק שמעלים אליו תמונות?, אז הפפראצי הוא סוג של פייסבוק. לפחות יש לי בו תמונות יפות".

מכל הדברים שעברו עלייך בשנה האחרונה, מה בעצם למדת?

"צריך להישאר רגועים, כי זו שגרה שהיא לא שגרתית ולמדתי שהכל באמת בסדר, זה אפשרי לשמור על פרופורציות ושהעיקר הוא לעבוד קשה. אני גם מבטיחה להגיע למסקנות יותר מגניבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully