וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאן גוסלינג מקליט אלבום בארץ

חן רוזנק

24.6.2007 / 16:19

השחקן ההוליוודי הגיע לישראל להקלטת EP ראשון עם להקתו Dead Man’s Bones. אחרי שנפגש עם רונה קינן, כולנו תקווה לשיתוף פעולה מוזיקלי

בשבועות האחרונים זכינו לראות תמונות פאפארצי של החצ'יך האמריקאי, ריאן גוסלינג, מסייר בארצנו הקטנטונת. עכשיו אנחנו גם יודעים למה. וואלה! תרבות פשפשה ובדקה, וגילתה כי השחקן המוכשר הגיע אלינו כדי להקליט EP ראשון עם להקתו Dead Man’s Bones, כך נכתב באתר המייספייס שלהם.

גוסלינג הגיע לארץ יחד עם חבר נוסף של ההרכב, זאק שילדס, לשלושה שבועות של הקלטות. ממש לפי שעלו על הטיסה לארץ הקודש השניים עברו בחנות של חברת גיבסון בבוורלי הילס ולקחו איתם שתי גיטרות אקוסטיות אותן צירפו למזוודות התפוחות.

לא ברור מדוע הכוכב האמריקאי בחר להגיע דווקא לכאן בכדי להקליט את החומרים הראשונים שלו ושל הלהקה, אבל מה שכן ידוע הוא שגוסלינג נצפה סועד את ליבו עם רונה קינן - מה שמעלה תהיות על תפקידה האפשרי של הזמרת המעולה בהקלטות של הלהקה.

אבל כאן לא נגמרת אהדת הבחורים למוזיקאי ארצנו: במייספייס של השניים הם מציינים את הלהקות האהובות עליהם, ולא שוכחים להזכיר את ההרכב הלוהט גוגל בורדלו שהקים אורן קפלן, ואת בלקן ביט בוקס בהנהגת תומר יוסף.

גוסלינג היה מועמד בשנה שעברה לפרס האוסקר על תפקידו בסרט "חצי נלסון", וזכור גם מ"היומן" ו"המאמין". בקרוב יככב בסרט " Lars and the Real Girl" שילווה בפסקול של להקתו.

במקביל לקריירת המשחק הלך גוסלינג בעקבות אביו המוזיקאי, כשהתחיל את קריירת הזימרה שלו עוד בתכנית הקאלט האמריקאית "מועדון המיקי מאוס" יחד עם בריטני ספירס, כריסטינה אגילרה וג'סטין טימברלייק. מאוחר יותר שימש כזמר ליווי ללהקה הקנדית " soulDecision" באלבום "No One Does it Better".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully