וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרסון קופר יצא מהארון: "אני הומו, תמיד הייתי"

2.7.2012 / 21:12

המגיש הבכיר של CNN חשף את נטיותיו המיניות לאור השמועות בנושא. "השתיקה שלי עשתה רושם שאני מנסה להסתיר משהו - וזה לא נכון"

המגיש הבכיר של CNN, אנדרסון קופר, חשף היום (שני) כי הוא הומוסקסואל. "האמת היא שאני הומו, תמיד הייתי, תמיד אהיה, ולא הייתי יכול להיות יותר שמח, נוח וגאה במצב הזה", גילה קופר בהתכתבות בינו לבין בלוגר ה-Daily Beast, אנדרו סאליבן.

במכתב לסאליבן הוסיף קופר כי הוא תמיד היה פתוח בנוגע לנטיות המיניות שלו בקרב חברים ובני משפחה, אך הבין כי השתיקה הציבורית שלו בנושא עלולה ליצור מצג שווא. "בעולם מושלם אני לא חושב שזה עניינו של מישהו", כתב קופר, "אבל הבנתי שהשתיקה הארוכה שלי בנוגע להיבטים מסוימים בחיי הפרטיים נתנה לאנשים מסוימים את הרושם שאני מנסה להסתיר משהו - זה עורר בי חוסר נוחות, בושה ואפילו פחד. זה מלחיץ כי זה פשוט לא נכון".

קופר הוסיף כי חלק מהרצון לשמור על הנטיות שלו לעצמו נבע מתוקף עבודתו. "מצאתי כי לפעמים המעט שהמרואיין יודע עליך ככה אתה יכול לעשות את עבודתך טוב יותר", כתב. אך, כך הוא מעיד, הוא הבין לבסוף כי האפקט החברתי של שתיקתו בנושא מאפיל על הנוחות האישית שלו והיתרון המקצועי.

צפו: אנדרסון קופר מעיף אורחת מהתוכנית שלו
אנדרסון קופר יוצא מהארון - צעד אמיץ או טריוויאלי? דברו על זה בפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully