וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן תלם: "רז שכניק מפרסם רק ידיעות שליליות נגד קשת"

7.3.2012 / 10:53

מלחמת העולם בין קשת לידיעות אחרונות ממשיכה: מנהל התוכניות בקשת תוקף בחריפות את שכניק, שמצדו טוען: "קשת צריכים להפסיק את הספינים על המלחמה עם ידיעות"

מלחמת ידיעות אחרונות-קשת על רקע תחקיר סער שיינפיין ו"האח הגדול" מחריפה הבוקר (רביעי): בעמוד הראשון של ידיעות אחרונות פורסם טיזר נוסף לתחקיר של רז שכניק ואמש קשת תקפה באופן חסר תקדים את שיינפיין בשידור חי.

"רז שכניק היקר, אתה עיתונאי, תתעסק בעיתונאות. יש פסיכיאטר – שהוא יתעסק בפסיכיאטריה. אם נלך למקום הזה שבו רז שכניק עובד נראה שהוא דואג לפרסם רק ידיעות שליליות שקשורות לקשת כבר מזה שנתיים – זה אומר דרשני", כך אומר הבוקר (רביעי) רן תלם, מנהל התכנית של זכיינית ערוץ 2 קשת בראיון לגלי צה"ל בתגובה לתחקיר של שכניק שצפוי להתפרסם בידיעות אחרונות ביום שישי הקרוב.

רז שכניק הגיב הבוקר לדברי תלם והן להודעה שהקריאו אמש אסי עזר וארז טל: "צר לי שכך נשמעים שני מנחים בטלוויזיה שאומרים להם מה להגיד. אני מניח ששני המנחים לא קראו את הכתבה, כשהם יקראו אותה הם יבינו באיזה מקום האם עומדים".

על פי ידיעות אחרונות, שישה מתמודדים, בהם סער שיינפין, טוענים שקיבלו כדורים פסיכיאטריים בזמן שהייתם בבית האח הגדול, כאשר הם תחת השפעתם הם התבקשו להתנהג בדרכים מסוימים, אמר שכניק. "חלקם טוענים שהם קיבלו את הכדורים כתנאי לכניסה לבית, ולטענתם ד"ר אילן רבינוביץ הורה להם לקחת את הכדור וטען שיש לו כוחות שיעשהו להם טוב במהלך השהייה בבית".

"פסיכולוגים זה מאוד לגיטימי, אבל טיפול פסיכיאטרי בתוך בית סגור? על מה אנחנו מדברים? לא מדובר בבסיס צבאי, זו תכנית טלוויזיה תמימה. איזה טיפול פסיכיאטרי? אם אנשים מגיעים למצב שהם צריכים לקבל כדורים פסיכיאטריים צריך להוציא אותם מהבית", לפי שכניק, הטוען כי "שיינפיין מתכוון לתבוע את הפקת האח הגדול ואת דוקטור רבינוביץ' על הדברים שנעשו לו". יש לציין כי שכניק והעיתונאית גבי בר חיים פרסמו ב-7 לילות תחקיר על ד"ר אילן רבינוביץ' בנפרד לפני מספר חודשים, בגינו התכוון רבינוביץ' לתבוע את העיתון.

מלחמה? על מה אתם מדברים?

יתר על כן, ביחס לטענות קשת לפיהן שיינפיין יצא לתקשורת לאחר שלא ניתנו לו הפרויקטים שרצה מהזכיינית, הסביר שכניק כי "הפקת התוכנית היא זו ששמרה איתו על קשר וניסתה להציע לו פרויקטים נוספים כדי שלא יצא עם הדברים לתקשורת".

"לא היו דברים מעולם", הגיב תלם. "העובדה שהמתמודדים בתוכנית קיבלו כדורים פסיכיאטרים נחשפה כבר לפני יותר משנה בסרט של המתמודד גואל פינטו, שבחרנו לשדר אותו אתמול שוב כדי להראות שהדברים לא הוסתרו. זו לא חשיפה של רז שכניק כתב הבידור של ידיעות אחרונות - האובייקטיבי והבלתי-אמצעי", חתם תלם בעוקצנות.

"הדיירים מקבלים טיפולים רפואיים, הדברים האלה נמצאים בחיסיון שבין מטפל למטופל ואין להפקת התוכנית שום מהלך שנוגע לקשר שבין הפסיכיאטר לדייר הזה", הוסיף תלם. "אנחנו לא יכולים להשתמש בזה כדי לעשות מהלכים כאלה או אחרים".

בהתייחס לטענת קשת כי הפרסום הוא חלק מנקמנות נגדם על רקע הסכסוך העסקי בינם לבין קבוצת ידיעות אמר שכניק: "זה ספין, אני לא מתעסק בזה וזה לא מעניין אותי. אני עיתונאי שמביא סיפור, וקשת הם אלה שצריכים להפסיק את הספינים של מלחמה מול ידיעות. אם אליך היה בא מתמודד לשעבר לתכנית ורוצה לספר – היית מתעסק במי הזכיינית מאחורי? היית מפרסם את זה אם זה נכון ואימתת את זה. גם אם התכנית הייתה משודר בערוץ 10 או רשת הטיפול היה דומה. הכל נמדד בהתייחסות עיתונאית".

david_a@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully