וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצוב: הקולנוע במגדל האופרה ייסגר

רוני אפרת

7.2.2012 / 16:48

עוד מכה למסכים בתל אביב: קולנוע רב חן בעיר ייסגר בסוף החודש בשל "אי כדאיות כלכלית". עם זאת, יוזמה חדשה תביא לפתיחת אולמות נוספים בדיזנגוף סנטר

עוד מוסד תל אביבי ייסגר בסוף החודש: קולנוע רב חן שבמגדל האופרה, יסגור שעריו ויצמצם את כמות המסכים להקרנת סרטים בעיר. אריה ברק, מיחסי הציבור של פורום פילם המחזיקה ברשת רב חן, אומר: "הקולנוע נסגר מבחינתנו כיוון שמבחינה כלכלית הוא לא היה משתלם, אין מה להוסיף. הנזק יהיה אולי באולם או שניים פחות, כי בינתיים נוספו אולמות חדשים, וגם יתווספו". לגבי התכניות העתידיות של המבנה עצמו, הוא מפנה את השאלה אל הנהלת הקניון עצמו. לפורום פילם תכניות אחרות: "אנחנו לקראת סיום של מרכז הקולנוע הגדול בארץ, yes פלאנט בראשון לציון, שמכיל 25 אולמות קולנוע", אומר ברק.

שאולי בסקינד, מיחסי הציבור של חברות הפצה רבות, מאמין גם הוא שבבית האופרה "זה כבר הרבה זמן לא עובד". "חבל שעוד בית קולנוע נסגר", הוא אומר, "כנראה בגלל המיקום הבעייתי. אנשים לא מגיעים לשם. כל הקניון כבר נסגר, החנויות לא עובדות וגם המסעדות החליפו הרבה ידיים. כשפתחו את בית הקולנוע היינו הולכים די הרבה, ואחר כך היה נסיון למצב אותו כ'ארט האוס'. בקיץ אמנם באים לטיילת תיירים רבים, אבל בחורף הוא שומם".

יחד עם זאת, אולמות קולנוע חדשים וישנים ינסו לצמצם את הנזק: לוואלה! תרבות נודע כי מתפתחת יזמה משותפת של קולנוע "לב" והנהלת דיזנגוף סנטר, לפתוח אולמות קולנוע חדשים. ההצעה הוגשה למועצת עיריית תל-אביב, בעוד שני הגופים מחכים לתשובה. לחגיגה מצטרף גם קולנוע אורלנדו החדש, בבית ציוני אמריקה, שנחנך אמש (שני) ומגדיר עצמו כקולנוע סרטי איכות וסרטים קלאסיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully