וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: ביקורות מצוינות ל"התחלה" של כריסטופר נולאן

עינב שיף

6.7.2010 / 8:36

אמברגו הביקורות מעל הסרט החדש של במאי "האביר האפל" בכיכובו של ליאונרדו דיקפריו הוסר, ומרבית המבקרים לא יודעים את נפשם: "הסרט עם הרעיון המקורי ביותר מזה זמן רב"

imdb

(צפו בטריילר לסרט)

כבר זמן רב שהדיבור סביב "התחלה", סרטו החדש של כריסטופר נולאן ("באטמן מתחיל", "האביר האפל"), מזכיר באז ששמור לסרטי אוסקר. העלילה המורכבת שלו, הליהוק של ליאונרדו דיקפריו לתפקיד הראשי וכמובן הבימוי של נולאן, מהבמאים הטובים של הוליווד בעשור האחרון, הבטיחו יחס חם לסרט שעתיד לצאת לאקרנים בארה"ב ב-16 ביולי ושבוע לאחר מכן בישראל.

כעת, עם צאת הביקורות הראשונות על הסרט בארה"ב, נראה שהלחישות הסתיימו והסרט עובר לשלב המעשים: "בקיץ מלא סרטי המשך, התחלות מחדש ורי-מייקים, אין ספק ש'התחלה' הוא הסרט עם הרעיון המקורי ביותר מזה זמן רב", קבע מבקר ההוליווד ריפורטר. גם הוראייטי ציין את המקוריות של נולאן וקבע כי הסרט "חכם באופן שראוי לציון". "הישג מהמם לאחד הסרטים המהנים באופן השלם ביותר שראיתי זה שנים", חרץ מבקר האתר הנחשב Cinematical.

בסך הכל, נאספו באתר Rotten Tomatoes עד כה 6 ביקורות של מגזינים ואתרים מובילים, כולן מוגדרות כביקורות טובות עם ציון ממוצע של 8.3 מתוך 10. גם במגזין ה-Awards Daily, מהבלוגים המובילים של עולם הקולנוע, כינו את הסרט "יצירת מופת" והמבקרת אן תומפסון מהבלוג "תומפסון בהוליווד" סיכמה ואמרה כי "אף סרט לא עמד בפני ציפיות מפחידות כמו 'התחלה' ולמרבה השמחה - הסרט מספק את הסחורה עם תסריט חכם ומיזנסצינות מהנות של עולם הדו-מימד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully