וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארה פוסט הלכה לעולמה

עינב שיף

25.6.2009 / 19:51

לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן, מתה השחקנית בת ה-62 בבית החולים סיינט ג’ון בלוס אנג’לס

הקרנת "הסיפור של פארה" במאי השנה. (צילום: רויטרס, עריכה: ענת ברק).

השחקנית פארה פוסט הלכה לעולמה היום (ה') במרכז הרפואי סיינט ג'ון בלוס אנג'לס בגיל 62. פוסט נכנעה למחלת הסרטן לאחר מאבק ממושך במחלה.

בשנת 2006 אובחן הסרטן לראשונה בגופה של פוסט, אך כשנה לאחר מכן, בחגיגות יום ההולדת ה- 60 של הכוכבת היא אישרה כי החלימה מהמחלה וכי גופה נקי מסרטן. באפריל 2009 תקף הסרטן בשנית ומצבה של פוסט הידרדר במהירות. היא נסעה לקבל טיפולים ניסיוניים בגרמניה וחבריה דיווחו כי היא אף נפרדה מהם לתמיד בטרם נסעה.

פוסט חזרה בסופו של דבר לארצות הברית, אז דוחח כי היא הפסיקה את הטיפולים הרפואיים מאחר והסרטן התפשט גם לכבד. את הטיפולים תיעדה פוסט בעזרת בן זוגה לחיים, ריאן אוניל, וסרטה "הסיפור של פארה", שודר בארצות הברית בחודש מאי ברשת NBC. להקרנה הרשמית של הסרט פוסט לא יכלה להגיע בשל מצבה הבריאותי.

תפקידה הראשון של פוסט בטלוויזיה היה בסרטון פרסומת ומשם המשיכה לתפקידי אורח בתכניות כמו "אני חולם על ג'יני" ו"משפחת פרטרידג'". לעיקר התהילה שלה זכתה פוסט בזכות תפקידה כמלאכית ג'יל מונרו בסדרה משנות ה-70, "המלאכיות של צ'ארלי", שמאוחר יותר הפכה לסדרת קאלט. לאחר שעזבה את הסדרה המשיכה פוסט לעשרות תפקידים בסרטים ובטלוויזיה ובסך הכל הייתה מועמדת שלוש פעמים לפרס האמי ופעם אחת לגלובוס הזהב, על תפקידה בסרט “יצרים". פוסט שיחקה גם בגרסת הבמה לסרט.

בשנות ה-90 דעך מעט כוכבה של פוסט, שהמשיכה לככב בתפקידי אורח טלוויזיונים, אך לא זכתה לעדנה אמנותית. השחקנית הצליחה למשוך שוב את תשומת לב הציבור בזכות צילום פרובוקטיבי למגזין פלייבוי בשנת 1995, לגליון שהפך לגיליון הנמכר ביותר של שנות ה-90, עם מכירות של למעלה מארבעה מיליון עותקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully