וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו מאזן ימנע מחמאס גישה למאות מיליוני ד'

25.3.2006 / 0:01

יועץ בכיר של יו"ר הרשות אמר כי אבו מאזן ישאיר בידיו את השליטה על קרן השקעות של הרשות. אבו מאזן: חמאס יזיק לאינטרס הפלסטיני

יועץ בכיר של יו"ר הרשות הפלסטינית, [[אבו מאזן]], אמר אמש כי יו"ר הרשות ישאיר בידיו את השליטה על קרן השקעות של הרשות, המנהלת מאות מיליוני דולרים, כדי למנוע מ[[חמאס]] גישה לכספים. היועץ הבכיר סירב להזדהות.

בתוך כך, הממונה על המו"מ ברשות, סאיב עריקאת, אמר כי אבו מאזן מתכנן להקים סוכנות נשיאותית חדשה שתפקח על המעברים עם ישראל ולהעמידו בראשה. כעת מופקד המשרד לעניינים אזרחיים ברשות על ניהול המעברים. בקול ישראל דווח, כי עם השבעת הממשלה החדשה ינוהל המשרד בידי איש חמאס. עריאקת מסר לכתבים, כי הסוכנות תפעל ליישב משברים עם ישראל בענייני המעברים, כדי להשאיר אותם פתוחים.

אבו מאזן העביר מכתב לראש החמאס, איסמעיל הניה, בו הוא כתב שיאפשר לו להקים ממשלה, אף שתוכניתה סותרת את כתב המינוי שניתן לה. במכתב הוא מתח ביקורת על תוכנית חמאס, וכתב כי היא תזיק לאינטרס הפלסטיני.

לדברי אבו מאזן, התוכנית עלולה לבודד את הפלסטינים מחד, ולספק לישראל תירוצים להמשיך ולתקוף את הפלסטינים, מאידך. אבו מאזן כתב עוד, כי חמאס חייב לקבל אחריות ולשלוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully