וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: מטוס קל התרסק במלטה מיד לאחר ההמראה, חמישה נהרגו

המטוס שהמריא לכיוון לוב נטה לצד ימין והתנגש בעוצמה באדמה. חמשת ההרוגים, חלקם עובדים במשרד ההגנה הצרפתי, היו בדרכם למשימת מעקב אחר הברחות בים התיכון. נהגת שעברה באזור צילמה עם רכבה את רגעי ההתרסקות

ספק 500

מטוס קל התרסק היום (שני) מיד לאחר שהמריא מנמל התעופה הבינלאומי במלטה בדרכו ללוב. מרשויות נמל התעופה נמסר כי חמישה נוסעים, שלושה פקידים במשרד ההגנה הצרפתי ושני קבלני משנה, נהרגו בהתרסקות. החמישה היו בדרכם למשימת מעקב אחר הברחות בים התיכון.

המטוס, מדגם "פיירצ'יילד", שהמריא בשעה 7:20 (שעון מקומי) נטה לצד ימין עם מעופו ולאחר מכן התנגש באדמה. ההתנגשות הובילה לפיצוץ עז ולהבות ענק נצפו ממרחק. חלק מההריסות הבוערות התעופפו ונחתו בכביש העוקף את נמל התעופה. נהגת שעברה באזור עם רכבה תיעדה עם מצלמת הדשבורד שלה את רגע ההתרסקות. "בדרכי לעבודה הבוקר, חוויה שהותירה בהלם – מטוס התרסק", כתבה בעמוד הפייסבוק שלה לצד הסרטון.

נמל התעופה במלטה נסגר זמנית עד לפינוי ההריסות. בשל כך, עשרות טיסות עוכבו או בוטלו. גורמים בנמל התעופה אמרו תחילה כי המטוס הוביל פקידים מסוכנות פיקוח הגבולות האירופית, פרונטקס. אך זמן קצר לאחר מכן טען הארגון כי אף צוות מהסוכנות לא היה על המטוס.

עוד בוואלה! NEWS:
"הצליחה היכן שקלינטון כשלה": כך הפכה מישל אובמה לכוכבת הקמפיין
תחקיר BBC: קטינים סורים מייצרים בגדים בטורקיה - לאסוס, זארה ומנגו
"לא יודעים מה צופן העתיד": צרפת החלה בפינוי הפליטים מ"הג'ונגל"

מטוס קל התרסק במלטה, חמישה בני אדם נהרגו, 24 באוקטובר 2016. AP
להבות ענק בעקבות ההתרסקות/AP

חלק מההריסות הבוערות התעופפו ונחתו בכביש העוקף את נמל התעופה. נהגת שעברה באזור עם רכבה תיעדה עם מצלמת הדשבורד שלה את רגע ההתרסקות. "בדרכי לעבודה הבוקר, חוויה שהותירה בהלם – מטוס התרסק", כתבה בעמוד הפייסבוק שלה לצד הסרטון.

נמל התעופה במלטה נסגר זמנית עד לפינוי ההריסות. בשל כך, עשרות טיסות עוכבו או בוטלו. גורמים בנמל התעופה אמרו תחילה כי המטוס הוביל פקידים מסוכנות פיקוח הגבולות האירופית, פרונטקס. אך זמן קצר לאחר מכן טען הארגון כי אף צוות מהסוכנות לא היה על המטוס. גורם צבאי במדינה הקטנה מסר כי כל חמשת הקורבנות הם צרפתים, אף שמשרד החוץ הצרפתי טרם אישר זאת.

(עדכון ראשון: 12:42)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מטוס קל התרסק במלטה, חמישה בני אדם נהרגו, 24 באוקטובר 2016. AP
נמל התעופה נסגר זמנית. פעולות לכיבוי האש/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully