וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוד של קים קרדשיאן בפריז: "או תרגיל פרסומי או 'עקיצה' לביטוח"

5.10.2016 / 18:29

יועץ הביטחון ואבטחת האישים בני טל אמר לאולפן וואלה! NEWS כי כל הפרשה הזו מוטלת בספק. "לא ברור איך תכשיטים כאלה לא מאובטחים", אמר. כמו כן, הוא הוסיף כי חשודה הדרך שבה חמישה חמושים הצליחו להיכנס למלון בפריז

שיחת טלפון עם בני טל, מאבטח אישים, על הגניבה מקים קרדשיאן/עריכת וידאו: ניר חן

בתחילת השבוע דווח כי כוכבת הריאליטי קים קרדשיאן הוחזקה באיומי אקדח בידי חמישה חמושים בבית מלון שבו שהתה בפריז לרגל שבוע האופנה. הדוברת שלה מסרה ביום שני כי "קרדשיאן המומה קשות, אך לא נפגעה פיזית". על פי הדיווחים, החמושים נכנסו לחדרה במלון הכי יוקרתי בפריז כשהם מחופשים לשוטרים, קשרו את ידיה, נעלו אותה באמבטיה, ושדדו ממנה את הטבעות המפורסמות שקניה קנה לה בשווי של 11 מיליון דולר.

עם זאת, לאחר האירוע שזכה להד תקשורתי בכל העולם, רבים תהו באשר לאמינות הדיווחים ואף נשמעו טענות לפיהן מדובר בתעלול יח"צני. יועץ ביטחון ואבטחת האישים אל"מ (במיל') בני טל התראיין ראיון טלפוני לאולפן וואלה! NEWS וטען כי כל עניין השוד המתוקשר נראה חשוד למדי. "או שזה תרגיל פרסומי נטו, או שזו 'עקיצה' לביטוח", אמר טל והוסיף כי מדובר ב"משהו מאוד חובבני ולא רציני".

עוד בוואלה! NEWS:
בעומק שטח האויב: הצצה נדירה לפעילות הסודית של יחידת שלדג
אבד הקשר עם המשט לעזה: "חיל הים החל בהשתלטות על הספינה"
"התבטא בזלזול ולעג": ביקורת חמורה נגד פרקליט המדינה שי ניצן

קים קרדשיאן. ספלאש
אחת הטבעות שנשדדו/ספלאש

לדבריו, אבטחת יהלומים מתנהלת בדרך אחרת לחלוטין. "יש פה המון סימני שאלה שלא ברורים לי", תהה טל, "לא ברור לי איך תכשיטים בעשרות מיליוני דולרים לא מאובטחים. גם ללקוחות שלי אני נותן לצאת עם תכשיטים תואמים ולא אמיתיים". טל הוסיף כי לכל סט תכשיטים יוקרתי יש סטים לא אמיתיים.

מומחה האבטחה ניתח גם את כל עניין החדירה למלון. "חדירה של חמישה חמושים לאור יום בצרפת, שבימים האלה נמצאת בכוננות גבוהה בגלל פיגועים, נראה לי מאוד מוזר". הוא הוסיף כי צוותי האבטחה של קרדשיאן כוללים מאבטחים "רציניים וחמושים, שכל אחד מהם שני מטר וחצי". לדבריו, לא ייתכן כי הכוכבת היתה בלעדי המאבטחים שלה. "לא ברור איך זה קרה. יש המון סימני שאלה", אמר טל.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
קים קרדשיאן. ספלאש
עוד טבעת שנשדדה על פי הדיווחים/ספלאש

לדעתו של טל, כל הפרשה נראית כמו "בלוף תקשורתי", או שהיא נעשתה במטרה לקבל את כספי הביטוח - בזמן שהתכשיטים האמיתיים נמצאים באותו זמן בארצות הברית. "שנים רבות אבטחתי את פרס, גם בנסיעה האחרונה שלו לאיטליה. בתחום הבידור אבטחתי את אליזבת טיילור. הידרתי את רגלי מהתחום הזה בגלל המון בעיות כמו הבעיה הזאת, דברים לא אמיתיים", אמר טל והוסיף כי לרוב אין ניסיונות תקיפה של אמנים, אלא המצאה של ניסיונות כאלה. "הסיפורים על אמנים שהותקפו וחטפו מכות - זה הרבה פעמים יחסי ציבור", אמר טל, "זו תעשיה שאני לא מוכן לעבוד איתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully