וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעה נגד טראמפ: "רצה לפטר עובדות שלא נראו טוב"

בתביעה, שהוגשה ב-2012 והסתיימה בהסדר, טענו עובדים במועדון גולף שבבעלות איל הנדל"ן כי הוא לחץ על המנהלים במקום להחליף נשים "לא מושכות". מיס אוסטרליה לשעבר טענה כי המועמד הרפובליקני צחק על משקלה. עדכונים שוטפים

עריכה: טל רזניק

5:21 המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ אמר כי קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל היא "מנהיגה עולמית דגולה". המיליארדר הביע את הערכתו כלפיה לאחר שנשאל מטעם רשת NECN איזה מנהיג הוא מעריץ. עם זאת, הוא ציין כי הוא "מאוכזב מאוד" מהחלטותיה בנוגע להגירה. בעבר טראמפ אף אמר כי מרקל "הורסת את גרמניה" בכך שהחליטה לקבל למדינתה שטף של מהגרים מסוריה.

3:22 היומון האמריקני USA Today, שהוא אחד משלושת העיתונים בעלי התפוצה הרחבה ביותר בארצות הברית, קרא לקוראיו "לא להצביע לטראמפ הדמגוג", לאחר שב-34 שנות קיומו לא בחר צד בבחירות לנשיאות. במאמר מערכת נימק העיתון את ההחלטה לשנות את מדיניותו בכך שהמועמד הרפובליקני לנשיאות אינו מתאים לתפקיד. עם זאת, המערכת ביקשה להדגיש כי אין לפרש את המהלך כהבעת תמיכה רשמית במועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון.

המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארצות הברית הילרי קלינטון בנאום כלכלי במפעל במישיגן. 11 באוגוסט 2016. AP
ההתנגדות של USA Today אינה הבעת תמיכה רשמית בה. קלינטון/AP

23:50 המועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון אמרה אמש כי יריבה, המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ, ככל הנראה הפר את החוק האמריקני בכך שניסה בעבר לעשות עסקים בקובה. "היום אנחנו לומדים על מאמציו לעשות עסקים בקובה, שככל הנראה הפרו את החוק האמריקני, ובוודאי מהווים זלזול במדיניות החוץ של ארצות הברית. הוא מוליך שולל אנשים באופן קבוע לגבי הנושא", אמרה קלינטון בשיחה עם כתבים.

18:00 המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ רצה לפטר עובדות במועדון הגולף שבבעלותו בגלל "שלא היו מושכות" – כך עולה בתיעוד תביעה מ-2012 שהגיע לידי הלוס אנג'לס טיימס. לפי הדיווח, בתביעה טענו כמה מעובדי המקום כי טראמפ לחץ על המנהלים במועדון ברנצ'ו פאלוס שבקליפורניה לפטר נשים שלדעתו לא נראו טוב. בדיווח מוצגת עדותה של היילי סטרוזייר, שהועסקה במועדון הגולף עד 2008. היא טענה כי ראתה שטראמפ אומר למנהלים פעמים רבות כי המלצריות במסעדה של המועדון "לא יפות מספיק" וכי יש לפטר אותן ולהחליף אותן בנשים יפות יותר. היא ציינה כי משמרותיהן שונו, בשביל "שרק המושכות ביותר יעבדו כשטראמפ ביקר במקום". לפי הדיווח, הצדדים הגיעו להסדר ברוב הנושאים הנידונים ב-2013.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ בעימות הנשיאותי. רויטרס
"רק המושכות ביותר עבדו כשהוא הגיע למועדון". טראמפ/רויטרס

08:00 מועמדת נוספת שהשתתפה בתחרות "מיס יוניברס" טענה כי דונלד טראמפ, שהפקת הטקס הייתה בבעלותו, צחק עליה בגלל משקלה. ג'ודי סיל, שייצגה את אוסטרליה בטקס בשנת 1996, אמרה כי טראמפ "כינה את בנות התחרות בשמות נוראיים". לדבריה, "הוא אמר לי 'תכניסי את הבטן'. הוא תמיד רצה שנהיה סקסיות". הדברים מגיעים לאחר שהמועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון הזכירה במהלך העימות כי טראמפ כינה את מיס ונצואלה לשעבר, אליסיה מצ'אדו, "מיס פיגי", מפני שעלתה במשקל אחרי הזכייה.

06:00 המועמד הליברטריאני בבחירות לנשיאות, גארי ג'ונסון, שוב מציג חוסר שליטה בענייני מדיניות החוץ, אחרי שלפני שבועות אחדים לא ידע מהי העיר חאלב שבסוריה – שם נהרגו מאות בני אדם בתקיפות חיל האוויר הרוסי והסורי. בריאיון לרשת MSNBC נשאל ג'ונסון מיהו המנהיג הזר המוערך עליו. ג'ונסון נאנח, השתהה בתשובתו, ואמר: "אני חושב שאני חווה שוב את 'תקרית חאלב'". מועמדו לסגנות הנשיא, ויליאם וולד, ניסה לסייע לו ואמר כי הוא מעריך את שמעון פרס, אך המנחה אמר כי עליו לתת את שמו של מנהיג הנמצא בין החיים. בסופו של דבר נתן ג'ונסון את שמו של וינסנט פוקס, שהיה נשיא מקסיקו בין השנים 2006-2000. "הוא היה מעולה", אמר.

הריאיון שבו אמר ג'ונסון כי הוא "חווה תקרית חאלב"

03:00 דונלד טראמפ לעג להילרי קלינטון על כך שמעדה בדרך לרכבה במהלך הטקס לזכר קורבנות ה-11 בספטמבר בניו יורק, בשל מחלת הריאות שממנה סבלה. בעצרת בחירות באיווה אמר המועמד הרפובליקני כי הוא הופיע בציבור פעמים רבות יותר מיריבתו. "אני מופיע מול קהל כל היום, והיא לוקחת עוד יום חופשת ועוד יום חופש. עם כל ימי החופש האלה היא לא מצליחה להגיע למכוניתה?. נכון שזה קשה?". לאורך מסע הקמפיין שלו, טראמפ אמר שוב ושוב כי יריבתו אינה כשירה לתפקיד מבחינה רפואית.

תיעוד: הילרי קלינטון התמוטטה במהלך טקס הזיכרון לפיגוע במגדלי התאומים. מערכת וואלה! NEWS
קלינטון מועדת בעת טקס הזיכרון בניו יורק/מערכת וואלה! NEWS

02:00 ברני סנדרס, שהתמודד מול הילרי קלינטון על ראשות המפלגה הדמוקרטית, עמד עמה על הבמה בעצרת בחירות באוניברסיטה בניו המפשייר. זאת, בניסיון לגרוף את קולות הסטודנטים, שרבים מהם הביעו תמיכה בעמדותיו הסוציאליסטיות של סנדרס. קלינטון אמרה לקהל כי אם תיבחר לנשיאות היא תהפוך את המכללות לברות השגה מבחינה כספית – אחת ההבטחות של סנדרס שזיכתה אותו באהדה רבה.

00:00 סקר חדש של סוכנות הידיעות רויטרס מעלה כי רוב הנשאלים סבורים שקלינטון ניצחה בעימות את טראמפ. עם זאת, לא נראה כי התוצאות שיפרו את אחוזי התמיכה בה בבחירות. לפי הסקר, 56% מ-2,000 הנשאלים אמרו כי המועמדת הדמוקרטית תפקדה טוב בעימות, ורק 26% אמרו כי התפקוד של המועמד הרפובליקני היה טוב יותר. עם זאת, לפי הסקר, 42% אמרו כי יצביעו לשרת החוץ לשעבר, בעוד 38% הביעו תמיכה בטראמפ. מדובר בפער דומה לזה נרשם גם בסקרים שנערכו לפני העימות. לפי אתר real clear politics, ההובלה הממוצעת של קלינטון על טראמפ עומד על 3%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully