וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינטון: "רפובליקנים רבים מודאגים לגבי טראמפ"

הנשיא אובמה: "בכל פעם שטראמפ מדבר, הוא מוכיח שהוא אינו מתאים להיות נשיא". טראמפ: בניגוד לדברי קלינטון, התנגדתי למלחמה בעיראק לכל אורך הדרך. עדכונים שוטפים

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

22:13 המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ אמר הערב (חמישי) כי הוא התנגד למלחמה בעיראק לכל אורך הדרך, זאת למרות טענתה של יריבתו הדמוקרטית הילרי קלינטון כי תמך בה. במהלך נאום בבית ספר בקליבלנד, דחה טראמפ את הצהרתה של קלינטון ואמר כי עמדתו לגבי המלחמה יחסית דומה לשלו - היא הצביעה בעדה ב-2003 אך היום מתחרטת על כך.

דונלד טראמפ באירוע בחירות בקליבלנד, אוהיו, 8 בספטמבר 2016. רויטרס
לא מתחרט. טראמפ, הערב בקליבלנד/רויטרס

20:17 המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ מוביל על יריבתו הדמוקרטית הילרי קלינטון בקרוליינה הצפונית – כך עולה מסקר שפרסמה הערב אוניברסיטת ספוק. על פי הסקר, טראמפ עשוי לזכות ב-44% מקולות הבוחרים, בעוד קלינטון זוכה ל-41% תמיכה. על פי ממוצע הסקרים של "RealClearPolitics", קלינטון מובילה במדינה המתנדנדת ב-0.5%.

17:07 המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארצות הברית הילרי קלינטון טענה היום כי דברים שאמר יריבה הרפובליקני דונלד טראמפ, על בסיס מידע שהובער לו בתדריכי ביטחון מסווגים, "לא הולמים לחלוטין", ושבה והדגישה כי הוא לא מתאים לנשיאות. "רפובליקנים רבים מודאגים לגביו ולגבי חוסר ההתאמה שלו לתפקיד", ציינה.

בהתייחסות לאירוע משותף של רשת NBC אמש, הבהירה קלינטון במסיבת עיתונאים בשדה התעופה ווסטצ'סטר שבמדינת ניו יורק, כי "דיברנו על נושאים רציניים. אני יודעת מה צריך לעשות, והיה לי מעט מאוד זמן להבהיר את הרצינות שבה צריך להתמודד איתם". בתגובה לטענות על רצינותה של קלינטון ועל כך שהיא "לא מחייכת מספיק", היא הוסיפה: "טראמפ בחר להעביר את הזמן בלדבר על אהבתו לפוטין. אולי הוא עשה את זה עם חיוך, והמפלגה הרפובליקנית הייתה אוהבת את זה".

כמו כן, ציינה קלינטון כי היא נחושה להיאבק בארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש) בסוריה ובעיראק, אולם מתנגדת לשליחות כוחות קרקעיים. "זה לא יקדם את האינטרס של המאבק בדאעש, ודווקא יקדם את אחד מהרצונות שלהם – לגרור את ארצות הברית למלחמה", טענה, וציינה כי היא תומכת בהמשך פעילותם של כוחות מיוחדים כוחות אוויריים ושל הסיוע המודיעיני לכוחות הערביים והכורדיים בשטח.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
הילרי קלינטון במסיבת עיתונאים בווסטצ'סטר, ניו יורק, 8 בספטמבר 2016. רויטרס
"אני יודעת מה צריך לעשות". קלינטון, היום/רויטרס

13:00 נשיא ארצות הברית ברק אובמה תוקף בחזרה את המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ בשל הביקורת של המיליארדר נגד מדיניות החוץ שלו. "בכל פעם שהוא מדבר, יש לכך אישור", אומר אובמה במסיבת עיתונאים שכינס בלאוס על כך טראמפ אינו מתאים לכהן כנשיא ארצות הברית. לדבריו, דיפלומטיה היא "עסק רציני" והרעיונות של טראמפ "סותרים" ו"טירוף מוחלט".

7:02 דונלד טראמפ מודה בטוויטר ל"ווטרנים הנפלאים שלנו. הביקורות והסקרים על רוב התצוגה שלי היו נהדרים. נחמד". דבריו נכתבו לאחר הופעתם המשותפת בפורום שארגנו ותיקי הצבא ובו נשאלו על עמדותיהם הביטחוניות.

6:45 הילרי קלינטון מפרסמת בחשבון הטוויטר שלה תמונה של דונלד טראמפ וכתבה: "דמיינו את האיש הזה אחראי על הגברים והנשים שלנו במדים".

4:40 המועמדת הדמוקטית הילרי קלינטון משתפת את הציוץ של יו"ר הוועידה הרפובליקנית ריינס פריבוס וכותבת: "למען האמת, כך בדיוק זה נראה כשלוקחים את הנשיאות ברצינות".

4:27 יו"ר הוועידה הרפובליקנית הארצית, ריינס פריבוס, מתייחס בעמוד הטוויטר שלו ל"עימות" ומבקר את הילרי קלינטון: "היא הייתה כעוסה ובמגננה במשך כל הזמן, ללא חיוך. היא חשה שלא בנוח כשנתפסה חולקת את הסודות שלנו".

3:56 מועמדת המפלגה הירוקה, ג'יל סטיין, תוקפת את דונלד טראמפ בעקבות דבריו ששירות משותף של גברים ונשים בצבא מוביל לתקיפות מיניות. "אז טראמפ סבור שנשים צריכים לצפות להיות מותקפות מינית בצבא? בושה", כתבה בחשבון הטוויטר שלה.

00:16 המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית בשנת 2012, מיט רומני, אומר כי הוא מקווה שהמועמד הליברטריאני, גארי ג'ונסון, יורשה להשתתף בעימותים, שהראשון שבהם ייערך ב-26 בספטמבר. "אני מקווה שלמצביעים תינתן הזדמנות לראות את גארי ג'ונסון וביל וולד על בימת העימותים בסתיו הקרוב", כתב בטוויטר. על פי התקנות, כדי להשתתף בעימות יש להגיע לרף של 15% בממוצע בסקרים, ואולם ג'ונסון זוכה כרגע ל-8.5%. רומני נמנע בעקביות מלהביע תמיכה בטראמפ, אולם גם טרם הודיע על תמיכה במועמד אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully