וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התנדב ללחימה בדאעש": גנרל איראני לשעבר נהרג בקרבות בחאלב

התקשורת באיראן דיווחה כי אחמד רולאמי, שהיה בכיר במשמרות המהפכה, נהרג על ידי "הארגונים הכופרים" בסוריה. הוא מצטרף לשורת בכירים אחרים שנפלו בקרבות לצד משטר אסד בשנים האחרונות

צילום: AP, עריכה: יאיר דניאל

אחמד רולאמי, גנרל לשעבר במשמרות המהפכה של איראן, נהרג בקרבות בחאלב - כך דיווחה היום (רביעי) התקשורת האיראנית. רולאמי היה מפקד בכיר במשמרות במהלך המלחמה עם עיראק שהתחוללה בשנות ה-80.

לפי סוכנות הידיעות פארס, הוא נהרג אתמול בזמן "שנלחם בארגונים הכופרים בחאלב, סוריה". עוד דווח כי רולאמי הגיע לעיראק ולסוריה בהתנדבות כדי להילחם בארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש).

טהראן מסייעת למשטר בדמשק במהלך מלחמתו בארגוני המורדים השונים ושלחה מאות לוחמים ומתנדבים שיעים בשנים האחרונות. על אף שאין נתונים רשמיים על מספר ההרוגים האיראנים בסוריה, דיווחים שונים מראים כי מאות "יועצים" ומתנדבים נהרגו בקרבות עם האופוזיציה ועם ארגונים אחרים.

בין ההרוגים היו כמה גורמים בכירים במשמרות המהפכה של איראן. באוקטובר האחרון נהרג גנרל חוסיין המדאני באזור העיר חאלב. המדאני שימש יועץ לצבא סוריה ולחם במלחמת איראן-עיראק שהתקיימה בשנים 1988-1980, ומונה לסגן מפקד במשמרות המהפכה בשנת 2005. בינואר אותה שנה חוסל הגנרל עלי מוחמד אללה-דאדי ברמת הגולן, לצדו של ג'יהאד מורניה מחיזבאללה, בתקיפה שיוחסה לישראל.

אחמד רולאמי, גנרל לשעבר במשמרות המהפכה של איראן. טוויטר, צילום מסך
השתתף במלחמת איראן-עיראק. הגנרל אחמד רולאמי/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully