וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נס אמיתי": אחרי שניצל מהתרסקות מטוס – זכה במיליון דולר בלוטו

11.8.2016 / 9:45

מוחמד באשיר בן ה-62 רכש כרטיס הגרלה בדיוטי פרי עבור 270 דולר בלבד. שבוע אחרי שיצא ללא פגע מהתרסקות טיסתו בדובאי, התבשר כי זכה בפרס הגדול. "חשבתי שזו בדיחה", אמר באשיר, המתכנן לסייע לבנו הסובל משיתוק

עריכה: שניר דבוש

מוחמד באשיר, תושב דובאי שניצל ללא פגע מהתרסקות המטוס במדינה בשבוע שעבר, כנראה לא חשב שהמזל יאיר לו פנים בעוצמה כזו שוב - אך הוא טעה. שבוע אחרי הטיסה קיבל באשיר שיחת טלפון שבה התבשר שזכה במיליון דולר, לאחר שקנה כרטיס להגרלה חודש לפני כן ב-270 דולר בלבד.

ב-3 באוגוסט עלה באשיר על טיסה מהודו לאיחוד האמירויות, שניסתה לנחות בשדה התעופה הבינלאומי בדובאי, הנחשב לעמוס ביותר בעולם. במהלך הנחיתה פגע המטוס במסלול, עלה בחזרה לאוויר והתרסק.

עוד בוואלה! NEWS:
נשיא הפיליפינים על שגריר ארה"ב: הומו בן זונה שהתערב בבחירות
אמו של מדען הגרעין האיראני שהוצא להורג: "הוא היה חף מפשע"
"אשת הברזל" ההודית סיימה את שביתת הרעב שלה – לאחר 16 שנים

ניצל מהתרסקות מטוס וזכה בלוטו בדובאי. AP
"זה היה נס אמיתי". באשיר בסוכנות הרכב שבה הוא עובד/AP

"אף אחד לא ידע מה קורה, אבל נשארתי רגוע וניסיתי לתמוך באנשים שמסביבי", סיפר באשיר. הוא קפץ מיציאת החירום של המטוס וראה אותו בוער מאחוריו, בעוד שאר הנוסעים נמלטו אף הם. "זה היה נס אמיתי, תודה לאל ותודה לטייס", הוסיף.

כשבוע לאחר מכן התבשר באשיר כי זכה בהגרלה, שלה רכש בסך הכול 17 כרטיסים עוד כשיצא מהדיוטי פרי בדובאי. "חשבתי שזו בדיחה", סיפר באשיר בן ה-62 בריאיון לסוכנות הידיעות אי-פי, שהתקיים בסוכנות הרכב שבה הוא עובד בדובאי. לדבריו, הכסף לא ישנה את חייו, אך הוא יוכל לעזור לבנו שסובל משיתוק חלקי, לבתו, לנכדיו ולאשתו. הוא סיפר שימשיך לעבוד עד לפרישתו לגימלאות, וינסה להקים קרן שתסייע לעניים באמצעות הכשרתם לעבודה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ניצל מהתרסקות מטוס וזכה בלוטו בדובאי. AP
ימשיך לעבוד למרות הזכייה. באשיר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully