וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מאות מוחים על מותו של צעיר שהיה בחזקת המשטרה

לפחות 1,500 בני אדם השתתפו בהפגנות אלימות בבומון-סור-אואז, פרבר של פריז, בעקבות מותו של צעיר בן 24 בניידת משטרה, זמן קצר לאחר שנעצר. חלק מהמפגינים ירו לעבר שוטרים והציתו ניידות וכלי רכב

ספק 500

לפחות 1,500 בני אדם יצאו אמש (שישי) לרחובות בומון-סור-אואז, פרבר של פריז, כדי להפגין במחאה על מותו של צעיר שחור, שמת השבוע כשהיה בחזקת המשטרה. הצעיר, אדמה טראורה בן 24, מת ביום שלישי, זמן קצר לאחר שנעצר. ההמון הזועם, שמפגין מדי לילה מאז המקרה, תקף שוטרים ושרף כלי רכב.

גורם רשמי אמר לסוכנות הידיעות הצרפתית כי עשרה בני אדם נעצרו באירועים האלימים וארבעה שוטרים שהותקפו נפצעו באורח קל. חלק מהמפגינים לבשו חולצות שעליהן נכתב: "צדק לאדמה". מאוחר יותר הלילה ירו חלק מהמפגינים לעבר שוטרים. בנוסף, הציתו המפגינים פחי אשפה ועשרה כלי רכב. 150 שוטרים פעלו ברחובות בניסיון להרגיע את המתפרעים, אך זה לא הספיק וכוחות נוספים נקראו לתגבר אותם.

עוד ידיעות מהעולם:
הירי במינכן: המשטרה פשטה על בית החשוד; שמו פורסם
גרמניה: "עשרות אנשים נמלטו, אמרו שיש מישהו עם רובה"
סגנה של קלינטון הבהיר: "הדמוקרטים לא מתרחקים מישראל"

אדמה טראורה, צעיר שחור שמת בניידת משטרה בצרפת והצית מהומות בפרברי פריז, יולי 2016. טוויטר, צילום מסך
פרמדיקים הוזעקו מיד כדי לטפל בו אך לא הצליחו להחיותו. טראורה/צילום מסך, טוויטר

הרשויות מסרו כי נתיחת גופתו של טראורה העלתה כי הוא סבל מזיהום חריף בזמן שמת. עוד נמסר כי על גופו נמצאו סימני אלימות. גורם המעורה בפרטי החקירה אמר כי הוא נעצר לאחר שהפריע לשוטרים בעת מעצר אחיו החשוד בסחיטה. אחותו של טראורה, אסא, האשימה את המשטרה בגרימה למותו.

"אחי נהרג, הוא היה נתון לאלימות", אמרה. איב ג'נייר, תובע מקומי, אמר כי טראורה התעלף במהלך הנסיעה לתחנת המשטרה וכי פרמדיקים הוזעקו מיד כדי לטפל בו אך לא הצליחו להחיותו. ג'נייר הוסיף כי הזיהום שסבל ממנו טראורה פגע בכמה מאבריו. גורם רפואה מסר כי נמצאו שריטות על גופו של טראורה, אך לא נמצאו סימנים של "אלימות משמעותית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully