וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: צעיר נורה למוות בשיקגו - בזמן שהעביר שידור חי בפייסבוק

19.6.2016 / 0:06

אנטוניו פרקינס נמצא ירוי במגרש בעיר שבצפון ארה"ב, שבה אירעו בשנה האחרונה 500 מקרי רצח. בווידאו ששידר ניתן לראותו לצד אנשים כשלפתע נשמע הירי ולאחריו בכי וצעקות. פייסבוק: הסרטון לא מפר את תנאינו

ספק 500

צעיר בן 28 נורה למוות במערב העיר שיקגו שבארצות הברית, בעודו משדר בזמן אמת לעמוד הפייסבוק שלו. אנטוניו פרקינס נמצא ירוי במגרש במערב העיר שבמדינת אילינוי, ופונה לבית חולים שם נקבע מותו. לדברי המשטרה, האדם פרקינס הוא חבר כנופיה. טרם נעצר חשוד בירי.

בווידאו ששידר פרקינס ניתן לראות אותו לצד קבוצת אנשים שעומדים לפני שורת בתים בטרם נפתחה אש לעברו. בשלב זה הטלפון נופל על דשא מוכתם בדם ולאחר מכן ניתן לשמוע את הנוכחים במקום צועקים ובוכים.

עוד בוואלה! NEWS:
תיעוד חדש מהפיגוע בפריז: המחבל מתייעץ בפייסבוק מה לעשות בילד
המחבל מאורלנדו כתב בפייסבוק בזמן הטבח: "טעמו את נקמת דאעש"

צעיר נורה למוות בשיקגו בזמן שצילם את עצמו בשידור חי בפייסבוק. ספק 500
טרם נעצרו חשודים. פרקינס בטרם נורה למוות/ספק 500

שיקגו, העיר השלישית בגודלה בארצות הברית, מוכרת היטב בשל מקרי הירי הרבים שמתרחשים בה. בעיר נפוצים אירועי אלימות המערבים כנופיות, לצד גניבות רבות של כלי נשק. בשנה האחרונה התרחשו בעיר כ-500 מקרי רצח ולדברי המשטרה מספר מקרי הירי בשיקגו נמצא בעלייה.

הווידאו שמתעד את מותו של פרקינס נותר בפייסבוק, לצד אזהרה בנוגע לאופיו הגרפי. דוברת מטעם פייסבוק מסרה כי הרשת מכירה בהעלאת הווידאו, אך הוא אינו מפר את מדיניות החברה. לדבריה, סרטון שהועלה לפייסבוק יוסר על ידי החברה במקרה שבו הוא יהלל או יאדיר אלימות.

האירוע בשיקגו התרחש כמה ימים לאחר שצעיר המזוהה עם דאעש רצח קצין משטרה ואת זוגתו בצרפת. הוא העביר שידור חי לפייסבוק לאחר האירוע, שבו קרא לצופים להרוג סוהרים, גורמים משטרתיים, עיתונאים ומחוקקים.

(עדכון ראשון: 20:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully