וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית שהוזכרה בתחקיר נגד טראמפ: "עיוותו את דבריי"

17.5.2016 / 0:31

רואן ברואר ליין התייחסה לכתבה בניו יורק טיימס, שהציגה יחס בעייתי של המועמד הרפובליקני המסתמן כלפי נשים. "לא הייתה לי חוויה רעה איתו", אמרה הדוגמנית לשעבר, שממנה טראמפ ביקש ללבוש בגד ים במסיבת בריכה באחוזתו

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

אחת הנשים שעמדו במרכז התחקיר של ניו יורק טיימס סביב יחסיו של דונלד טראמפ עם נשים אמרה אתמול (שני) כי מעולם לא היו לה חוויות רעות עם המועמד המסתמן לראשות המפלגה הרפובליקנית וכי היא לא מאמינה שהוא התייחס בצורה רעה לנשים. לדברי רואן ברואר ליין, דוגמנית לשעבר שיצאה עם איש העסקים במשך כמה חודשים בסוף שנות ה-90, העיתון הוציא את דבריה מהקשרם.

בתחקיר, שכלל עשרות ריאיונות שהצביעו על דפוס התנהגות בעייתי של טראמפ כלפי נשים, נטען כי איל הנדל"ן ביקש מליין להחליף בגדים וללבוש בגד ים זמן קצר לאחר שפגש אותו במסיבת בריכה שערך באחזותו במאר-א-לאגו בפלורידה. לפי התחקיר, לאחר מכן הוא הציג אותה לבאי המסיבה ואמר: "זאת נערת טראמפ מהממת, נכון?".

לקריאה נוספת בנושא
בכיר רפובליקני: לאיש לא אכפת מהטענות על יחס מבזה לנשים מצד טראמפ
נשיקות בשפתיים והערות על משקל: יחסו הבעייתי של טראמפ לנשים

דונלד טראמפ ואשתו לשעבר מרלה מייפלס ב-1992.. AP
טראמפ ואשתו לשעבר מרלה מייפלס ב-1990/AP

אתמול סיפרה ליין את אותו הסיפור בכמה ריאיונות טלוויזיה, אך אמרה כי היא הוחמאה מהערותיו של טראמפ. "הם (ניו יורק טיימס) ניסו להציג את הסיפור כמשהו שלילי", אמרה ליין לרשת פוקס ניוז. "לא הייתה לי חוויה רעה עם דונלד טראמפ". היא הוסיפה כי היא תומכת בו במרוץ לנשיאות.

בתגובה, נמסר מהעיתון כי הדוגמנית לשעבר צוטטה "בצורה הוגנת, מדויק ומפורטת". דוברת ניו יורק טיימס דניאל רודס הא מסרה כי "הסיפור מעניק רקע לקורא שכולל את אותה סצינת בגד ים, שהייתה 'התחלת הרומן הסוער' בין ברואר ליין לטראמפ".

איש העסקים דוחה כל העת את הביקורת המושמעת נגדו בשל יחסו לנשים. אתמול הוא כינה את העיתון "מאוד לא הגון". טראמפ כתב בחשבון הטוויטר שלו כי "כתבת התחקיר שלהם עליי אתמול התנפצה על ידי רואן ברואר, שאמרה שמדובר בשקר!".

(עדכון ראשון: 23:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully