וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליטת הפה של קמרון: "ניגריה ואפגניסטן - מהמושחתות ביותר בעולם"

10.5.2016 / 20:08

ראש ממשלת בריטניה תועד בשיחה עם המלכה אליזבת, כשהוא מתייחס לוועידה למלחמה בשחיתות שתארח הממלכה ושאליה יגיעו גם מנהיגי מדינות מושחתות "להדהים", כלשונו. המלכה לא הגיבה. צפו

עריכה: מתן חדד

ראש ממשלת בריטניה דייוויד קמרון תועד היום (שלישי) אומר למלכה אליזבת בלעג כי חלק ממנהיגיהן של "מדינות מושחתות להדהים", בהן ניגריה ואפגניסטן, יששתפו בוועידה למלחמה בשחיתות שתיפתח ביום חמישי בלונדון. מטרת הכנס להאיץ את הפעולה העולמית נגד השחיתות בכל ההיבטים.

בקטע הווידאו שהופץ לרשתות שידור, נראה קמרון משוחח עם המלכה על הוועידה. "הייתה לנו פגישת קבינט מוצלחת מאוד הבוקר,שבה שוחחנו על הוועידה נגד שחיתות", אמר ראש הממשלה עם הגעתה של אליזבת. "השגנו את הניגרים - למעשה השגנו כמה מנהיגים ממדינות מושחתות להדהים שיגיעו לבריטניה". קמרון המשיך: "ניגריה ואפגניסטן - ייתכן שהן שתי המדינות המושחתות ביותר בעולם".

המלכה לא השיבה לדבריו של קמרון, אך הארכיבישוף מקנטרברי ג'סטין וולביי, ראש הכנסייה האנגליקנית, אמר: "אבל הנשיא הזה לא מושחת". נשיא ניגריה מוחמדו בוהארי ונשיא אפגניסטן אשרף ראני הכירו בבעיית השחיתות בארצם והבטיחו להילחם בה. אפגניסטן מדורגת במקום ה-166, שני מהסוף, במדרג השחיתות העולמי, ואילו ניגריה נמצאת במקום ה-136. דובר מטעם בוהארי אמר כי הערותיו של קמרון "לא משקפות" את פועלו של הנשיא.

עוד ידיעות מהעולם
טראמפ: "אאפשר לראש העיר לונדון להיכנס לארה"ב"; חאן: "הוא בור"
אחרי 3 שנים: בנו של ראש ממשלת פקיסטן לשעבר חולץ מהשבי

קמרון: "המדינות המושחתות בעולם משתתפות בכנס למאבק בשחיתות". רויטרס
פליטת פה. קמרון והמלכה אליזבת, היום/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully