וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: קטעה במגל את אברי המין של גיסה האנס - והציגה לשוטרים

וימלש קול, בת 32, הגיעה לתחנת המשטרה עם אברי המין הקטועים וסיפרה לשוטרים כי זו הייתה הדרך היחידה שלה לעצור את האונס הבא. כשהגיעו הצוותים הרפואיים, הם מצאו את הגיס תלוי על עץ ללא רוח חיים. "מקרה נדיר"

צילום: רויטרס, עריכה: מתן חדד

(לפני כחודשיים: הפגנות נגד שחרור מורשע באונס, ניו דלהי)

וימלש קול, אישה בת 32, הגיעה ביום חמישי בשעה 6:00 בבוקר יחד עם שלושת ילדיה לתחנת המשטרה בעיר מגוריה בהופל שבמדינת מדיה פראדש במרכז הודו. היא הציגה לשוטרים את אברי המין של גיסה שקטעה, בטענה כי זאת הייתה הדרך לעצור אותו מלאנוס אותה. על פי הדיווח ב"טיימס אוף אינדיה", עד להגעת הצוותים הרפואיים לזירה, הגיס סנג'ו, בן 22, נמצא תלוי על עץ מנגו סמוך וללא רוח חיים.

בעלה של קול עובד בעיר נשיק, מרחק של כ-600 קילומטרים מבהופל, ובתקופות שבהן הוא נמצא שם, קול חיה עם גיסה. על פי עדותה במשטרה, הגיס ניצל את היעדרותו של אחיו ואנס את קול פעמים רבות בימים האחרונים. לדבריה, במקרה האחרון היא "זייפה הסכמה" וניצלה את קרבתו כדי לקטוע את אברי המין שלו באמצעות מגל. מוקדם יותר היום שב בן זוגה, ועודכן בפרטי המקרה.

עוד בוואלה! NEWS:
הודו נאבקת בתקיפות המיניות: אנסים בני 16 יישפטו כבגירים
העליון בהודו: "נחוץ שינוי חוקי" כדי להאריך את מעצר האנס מ-2012
נקמת הנשים: צפו באישה מכה ברחוב את הבחור שהטריד אותה מינית

הפגנה בניו דלהי במחאה על אונס ורצח נערות באוטאר פראדש, מאי 2014. רויטרס
אונס כל 20 דקות בממוצע. הפגנת מחאה על אונס נערות באוטר פראדש/רויטרס

"זה מקרה נדיר, שיש לחקור אותו לעומק", מסר עביד חאן, בכיר המשטרה המקומית. מחקירת המקרה עד כה עולה כי קול יציבה נפשית ולא הביעה כל חרטה על מעשיה. "הוא התאבד לכאורה בגלל ההשפלה", מסר החוקר צ'ורהאט ארטי צ'וראטה לעיתון "הינדוסטן טיימס". קול חשודה כעת בניסיון רצח, אולם במשטרה מודים שהמקרה עוד רחוק מפענוח.

"יהיה טוויסט בסיפור", טען צ'וראטה. "אנחנו בוחנים את המקרה לפרטי פרטיו". מעבדת הזיהוי הפלילי שימרה את אברי המין הקטועים כראייה, ואילו חוקרי המשטרה גילו מקרים נוספים שקשורים למשפחה המדוברת, אולם טרם הצליחו לחבר את הנקודות. ההערכה היא כי הקשר המיני בין וימלש וסנג'ו – בהסכמה או שלא – נמשך כמה חודשים. לפני כחמישה חודשים, וימלש נעדרה לתקופה ארוכה ושבה רק לאחר שבן זוגה דיווח על כך למשטרה, ומוקדם יותר השבוע סנג'ו ניסה להתאבד בבליעת רעל.

צ'וראטה הבהיר כי גם פרטי המקרה האחרון לא ברורים לחלוטין. "היה מוט ברזל בחדר, שבו היא הייתה יכולה להשתמש כדי לתקוף את הגבר, במקום להושיט יד למגל", טען. "לכן ברור שהייתה לה תכנית לקטוע את איברי המין שלו. כשהוא נכנס לחדר בשעה 4:30, היא הייתה מוכנה למתקפה. היא ביקשה ממנו לשכב ולכבות את האח. לקח לה דקה עד שהיא השתמשה במגל".

מגל. ShutterStock
"היה מוט ברזל בחדר, שבו היא הייתה יכולה להשתמש כדי לתקוף את הגבר"/ShutterStock

בשלב זה, על פי החקירה, סנג'ו יצא החוצה והחל לרוץ למרחק של כ-300 מטרים. הוא מצא חבל, טיפס על עץ המנגו ותלה את עצמו. אלא שטרם התברר אם סיבת מותו הייתה התלייה או דימום יתר. חוסר הוודאות נובע מהעובדה שרגליו נגעו בקרקע. אם נתיחת הגופה תקבע כי סיבת המוות היא דימום, וימלש צפויה להיות מואשמת ברצח.

על פי נתוני הרשויות, גבר אונס אישה כל 20 דקות בממוצע בהודו. בשנים האחרונות גברה המחאה הציבורית בנושא, בעיקר בעקבות המקרה של אונס סטודנטית באוטובוס בניו דלהי בשנת 2012. מותה של הצעירה בעקבות האונס זעזע את הודו כולה ושפך אור על מקרים דומים ברחבי המדינה.

(עדכון ראשון: 23:15)

  • עוד באותו נושא:
  • הודו
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully