וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוצח החדש של דאעש: "ג'יהאדי ג'וניור" בן החמש מוציא להורג בסוריה

בסרטון חדש שהפיץ הארגון נראה הילד בעל הכינוי המפוקפק לוחץ על כפתור המפוצץ מכונית שבה ישבו שלושה חשודים בריגול. "סרטון חולני", אמר סבו של הילד, "בכיתי כשראיתי את זה"

צלמים זמניים מורשים

סרטון חדש שפרסם ארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש) מראה את "ג'יהאדי ג'וניור" - ילד בריטי כבן חמש, מוציא להורג שלושה בני אדם בסוריה על ידי פיצוץ מכוניתם באמצעות לחיצה על כפתור. לפי הודעת דאעש, מדובר בשלושה מרגלים, שהודו במעשיהם.

הילד הקטן שזכה לכינוי המפוקפק הוא עיסא דהאר, בנה של גרייס בת ה-24, צעירה בריטית שברחה מביתה שבדרום-מזרח לונדון כעיסא היה תינוק. גרייס הגיעה למזרח התיכון, שם פגשה אזרח שבדי שלוחם בדאעש מאז 2012 ונישאה לו.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
ראש המודיעין האמריקני: האיום החמור ביותר – "טרוריסטים מבית"
האישה שאפשרה למנהיג דאעש לאנוס שבויה אמריקנית עומדת לדין
רוסיה חשפה תא של דאעש שתכנן פיגועים במוסקבה ובערים נוספות

ג'יהאדי ג'וניור בסרטון חדש של דאעש: מפוצץ מכונית עם בני ערובה. צילום מסך
"הרוס מזה שמשתמשים בנכד שלי ככלי נשק". ג'יהאדי ג'וניור/צילום מסך

עיסא השתתף כבר בכמה סרטונים של הארגון הקיצוני. בסרטון הנוכחי הוא נראה יחד עם רעול פנים נוסף והם מעבירים מסר לדיוויד קמרון, ראש ממשלת בריטניה, ומזהירים אותו כי הוא שלח מרגלים לסוריה ולכן הם הורגים אותם.

"היום אנחנו נהרוג את המרגלים שלך, כמו שהם הרגו את אחינו", אומר רעול הפנים שליד "ג'יהאדי ג'וניור" בתחילת הסרטון. לאחר מכן נראה עיסא הקטן לוחץ על כפתור ומוביל להרג השלושה. אחרי הפיצוץ נראה עיסא חוגג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ג'יהאדי ג'וניור מוציא להורג מרגלים בסוריה. טוויטר, צילום מסך
חוגג את ההוצאה להורג/צילום מסך, טוויטר

בסוף הסרטון מופיעה כתובית שמאשימה את תקיפות הקולאיציה הבינלאומית בהובלת ארצות הברית בהרג פעילי הארגון. ככל הנראה, אחד המסרים המופנים למערב הוא בעניין מותו של אבו-בכר, האב השבדי של עיסא שנהרג בתקיפת אווירית ב-2014.

ביום ראשון האחרון סיפר סבו של עיסא כי הוא ראה את "הסרטונים החולניים" שבהם משתתף נכדו, וטען כי מדובר ב"רוע טהור". "פרצתי בבכי כשראיתי את זה", הוא הוסיף, "הוא לא אוהב להיות שם. שוחחתי איתו בטלפון והוא רק אמר לי 'סבא בוא לקחת אותי'. אני הרוס מזה שמשתמשים בנכד שלי ככלי נשק". לדבריו של הסב, הוא ראה את נכדו לאחרונה ב-2011 עת נולד בבית החולים בלונדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully