וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו יורק: "סופת השלג הקשה ביותר בימי חיינו"

תושבי המדינה תיארו את הסערה הקשה, שהגיעה לשיאה ביומיים האחרונים, כחמורה ביותר שראו. "אלפים באים לסייע", סיפר המושל. מה הציעה קבוצת הפוטבול המקומית למי שיפנה את 220 אלף טונות השלג מהאצטדיון?

צילום: רויטרס עריכה: מתן חדד

תושבים רבים תיארו את סופת השלג הכבדה שהורגשה ביומיים האחרונים במערב מדינת ניו יורק כחורף הקשה ביותר שהם זוכרים. באזורים מסוימים, השלג נערם עד לגובה של כמטר וחצי. צ'אק ספצ'ט, בן 58, סיפר: "הייתי בסופות שלג רבות, וזו ללא ספק הגרועה שבהן. לא ראיתי כמות שלג כזו בזמן כה קצר".

עד כה, דווח על עשרה בני אדם שנהרגו במהלך הסופה הקשה. במסיבת עיתונאים שכינס אתמול מושל מדינת ניו יורק אנדרו קואומו, העריך: "אני מאמין שמדובר בהיערכות הגדולה ביותר מסוג זה אי פעם. אלפי אנשים מרחבי המדינה באים לסייע". הוא הוסיף כי לפי שעה, הרשויות לא פותחות את הכבישים החסומים לתנועה. "השלב השני בדרכו, והוא יביא עמו עוד 60-30 סנטימטרים של שלג. עד שזה קורה, אנחנו לא רוצים לפתוח שום כביש וליצור עוד בעיות", הוסיף.

עוד בוואלה! חדשות:
אחרי פגרה קצרה: הגשם חוזר והטמפרטורות יורדות
"צאו מהצללים": אובמה חשף תכנית להסדרת מעמד המהגרים
תיעוד מרהיב: כדור הארץ כפי שלא ראיתם מעולם

שלג בניו יורק. AP
"לא ראיתי כמות שלג כזו בתקופה כה קצרה". הסופה בניו יורק/AP

הסופה צפויה לשכוך בהמשך היום, אולם גשם כבד ימשיך לרדת, מה שמעלה את החשש מפני שיטפונות כבדים והתמוטטות גגות הבתים תחת עומס השלג הנמס, במהלך השבוע הקרוב. כ-180 בני אדם המתגוררים בדיור מוגן בעיירה צ'יקטוואגה נאלצו להתפנות מהמקום לאחר שאנשי הצוות הבחינו כי תקרת המבנה לא עומדת בעומס המשקל.

הסערה אף גרמה לביטול משחק הפוטבול בין ה"בופאלו בילס" ל"ניו יורק ג'טס", מחשש לבטיחות הציבור, לאחר שאצטדיון הבית של הבילס כוסה לחלוטין בשלג. הנהלת הקבוצה הסכימה לשלם עשרה דולרים לשעה וכרטיס למשחק של הקבוצה, למי שיהיה מוכן לסייע בגריפת 220 אלף טונות השלג במקום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שלג בניו יורק. AP
שלג בניו יורק/AP
שלג בניו יורק. AP
שלג בניו יורק/AP
שלג בניו יורק. AP
שלג בניו יורק/AP
שלג בניו יורק. רויטרס
שלג בניו יורק/רויטרס
שלג בניו יורק. רויטרס
שלג בניו יורק/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully