וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קנאה מינית": שני זרים הודו ברצח הבריטים בתאילנד

4.10.2014 / 19:00

המשטרה בממלכה טוענת כי שני תושבי מיאנמר קיבלו אחריות על רצח הזוג דייוויד מילר והאנה ווית'רידג' במעדר בחודש שעבר. "הם אנסו את האישה לאחר שראו את השניים מתנשקים"

הבריטים דייוויד מילר וחנה ווית'רידג' שנרצחו במעדר בתאילנד. סקיי ניוז, צילום מסך
דייוויד מילר, בן 24, ובת זוגו האנה ווית'רידג', בת 23/צילום מסך, סקיי ניוז

סוף לתעלומה? שני עובדים ממיאנמר הודו ברצח זוג התיירים הבריטים באמצע החודש שעבר – כך דיווחה אמש (שישי) משטרת תאילנד. גופותיהם של דייוויד מילר, בן 24, ובת זוגו האנה ווית'רידג', בת 23, נמצאו ב-15 בספטמבר בחוף באי קו טאו, שבדרום המדינה, בסמוך למלון שבו התאכסנו לאחר שהוכו למוות במעדר.

"החשודים הודו שהם הרוצחים האמתיים, ולכן הבאנו אותם לעשות שחזור לרצח", מסר מפכ"ל משטרת תאילנד, סומיוט פומפאנמומג. בזמן שחזור המקרה, לבשו השניים קסדות של אופנוע והיו אזוקים בידיהם – הליך מקובל בחקירת מקרי רצח. "השניים אנסו את האנה לפני שרצחו אותה", סיפר המפכ"ל לכתבים באי והוסיף כי הד-נ-א של השניים תאם את זה שנמצא על הגופות.

לקריאה נוספת על רצח התיירים הבריטים
תאילנד: "סכנה לתיירות בביקיני - אלא אם הן מכוערות"
בדיקות די-אן-איי ימצאו את רוצח המעדר בתאילנד?

שחזור רצח התיירים הבריטים בתאילנד, 3 באוקטובר 2014. רויטרס
שני החשודים, שעל ראשם קסדות וידיהם אזוקות, משחזרים את הרצח, אתמול/רויטרס

סגנו של המפכ"ל, ג'קטיפ צ'איז'ינדה, אמר כי בזמן שהשניים במעצר, המשטרה ממשיכה לאסוף ראיות ותבקש צו מעצר מבית המשפט. הוא הוסיף כי אזרח נוסף ממיאנמר נמצא במעצר מאז יום חמישי, בחשד למעורבות ברצח. "המקרה צריך להסתיים היום, משום שאנו רוצים שהתיירות תחזור לשגשג במהרה", הוסיף וטען כי המניע לרצח היה "קנאה". "החשודים ראו אותם מתנשקים וכתוצאה מכך חוו גירוי. לכן, הם תקפו את הגבר ונפטרו ממנו ואז המשיך באונס האישה". בנתיחה שלאחר המוות נמצא כי מילר טבע ונחבל לראשו למוות -ווית'רידג' מתה מחבלות קשות בראשה.

עם זאת, ארגוני זכויות אדם הביעו חשש מהעובדה שלחשודים אין כלל ייצוג משפטי. "אין להם עורכי דין שמפקחים על התהליך", נמסר מארגון זכויות אדם במדינה. "לכן, אנו מפקפקים באמינות ההודאות שהוצאו מהם". מהמשטרה נמסר כי החשודים לא ביקשו עורכי דין". אילו הם היה מבקשים מאתנו עורכי דין, היינו מספקים להם כחלק מזכותם הבסיסית". בתאילנד שוהים כ-2.5 מיליון מהגרים משכנותיה העניות ויש מי שחושש שהחשודים משמשים "שעיר לעזאזל" עבור הממלכה שמעוניינת לשקם את תדמיתה כמקום בטוח עבור מהגרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully