וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוג ראשון לכוחות ארה"ב מתחילת הלחימה נגד דאעש

לוחם בחיל הנחתים נמלט ממטוס שהתגלתה בו תקלה, ולמרות חיפושים נרחבים של הכוחות האמריקניים במפרץ הפרסי, החייל לא נמצא והוכרז כמת. המטוס היה מעורב בכמה תאונות קטלניות בעבר

מטוסי קרב מסוג F/A-18 ממריאים מנושאת המטוסים ג'ורג' וושינגטון במפרץ הפרסי לתקיפת יעדי דאעש בעיראק. 11 באוגוסט 2014. AP
מטוס קרב אמריקני ממריא לתקיפה בעיראק/AP

לוחם בחיל הנחתים של ארצות הברית שנעדר בים לאחר שנטש ביום רביעי את מטוסו בשמי המפרץ הפרסי ככל הנראה מת – כך נמסר היום (שישי) מחיל הים האמריקני לעיתון "וושינגטון פוסט". הלוחם נטש את המטוס, מסוג MV-22, כשהוא הראה סימני קריסה וככל הנראה עמד להתרסק.

כוחות של חיל הים ושל חיל הנחתים פתחו בחיפושים אחר הלוחם לאחר התקרית, באמצעות ספינות, מטוסים וסירות קטנות. איש צוות נוסף שנמלט גם הוא מהמטוס נמצא תוך זמן קצר, אולם הלוחם השני טרם אותר, והרשויות מעריכות כי הוא מת. אף שלא נפגע במהלך הקרב, זהו ההרוג האמריקני הראשון במהלך המערכה נגד "המדינה האיסלאמית" (דאעש) בעיראק.

הטייס הצליח לבסוף להנחית את המטוס בבטחה על נושאת המטוסים האמריקנית "Makin Island". עם זאת, המקור לתקלה במטוס טרם התברר. כמה מטוסי MV-22 היו מעורבים בתאונות קטלניות בעבר, ובחיל הנחתים מנסים לפעול נגד המוניטין השלילי שצבר כלי הטיס, אשר נכנס לשימוש הכוחות האמריקניים בעיראק ובאפגניסטן משנת 2007.

המלחמה האמריקנית נגד דאעש - עוד בוואלה! חדשות:
חמינאי: דאעש נותן לישראל ולמערב סיבה לפעול
לראשונה: הקואליציה התקיפה יעדי דאעש ליד טורקיה
ארה"ב נלחמת במלוא הכוח נגד דאעש - בטוויטר
דיווח: אזרחים נהרגו בהפצצה נגד "דאעש" בסוריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully