וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: ילדה שנחטפה על ידי אמה חולצה אחרי 12 שנה

כשסברינה אלן מטקסס הייתה בת 4 לקחה אותה אמה למקסיקו. לפני שבועיים זוהתה האם, שחיה בזהות בדויה, והשבוע היא נתפסה והשתיים הוחזרו לארה"ב. "היה לנו מזל", אמר אביה. "היא בבית"

צילום: רויטרס, עריכה: קשת סידי

סברינה אלן מטקסס, שנחטפה על ידי אמה בשנת 2002 בהיותה בת ארבע, אותרה שלשום (שלישי) בסמוך למקסיקו סיטי במבצע מיוחד של הרשות הפדרלית במקסיקו, ה-FBI והמרשלים בארצות הברית – כך דיווחו כלי התקשורת בארצות הברית. סברינה, היום בת 17, הוחזרה לארצות הברית והועברה לבדיקות רפואיות.

עוד ידיעות מהעולם:
סין משגרת מתקפת סייבר נגד המפגינים בהונג קונג
מהי המדינה שהכי כדאי לבני 60 ומעלה לחיות בה?
מחדל נוסף: עבריין מורשע וחמוש היה עם אובמה במעלית

ילדה שנחטפה על ידי אמה חולצה אחרי 12 שנים  אוקטובר 2014. המרכז הלאומי לילדים נעדרים ומנוצלים,
מסרבת להיפגש עם אביה. סברינה אלן כשהייתה ילדה/המרכז הלאומי לילדים נעדרים ומנוצלים

איתורה והשבתה של סברינה הביאו לסיום פרשה שהחלה לפני 12 שנים, כשאמה, דארה לורנס, הפרה את הסכם המשמורת ונמלטה עם סברינה במהלך טיול. לורנס בת ה-44 הייתה מבוקשת בצו פדרלי בחשד לחטיפה בנסיבות מחמירות, להפרעה למשמורת על ילד ולטיסה בלתי-חוקית כדי למנוע העמדה לדין. סברינה תועדה כנעדרת גם במרכז הלאומי לילדים נעדרים ומנוצלים, והרשויות פעלו לאורך כל השנים מאז נעלמה בניסיון לאתר אותה. השתיים נראו כבר ב-2003 במקסיקו, אך לא הצליחו ללכוד אותן משום שהן צבעו את השיער והשתמשו בשמות בדויים. בשבועיים האחרונים הייתה האם נתונה למעקב של עובד בחברת חקירות לאחר שמודיע סודי העובד עבור החברה זיהה אותה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

האב: "יש דרך ארוכה לפנינו עד שנוכל להתאחד"

עם חזרתה לארצות הברית סירבה סברינה להיפגש עם אביה, גרג אלן, שהספיק להינשא בשנית. "היא לא רוצה לראות אותי או איש מהמשפחה שלי, ואנחנו מכבדים את הרצונות שלה", אמר אלן במסיבת עיתונאים באוסטין, בירת טקסס. לדבריו, בתו מסרבת להיפגש אתו משום שגרושתו הסיתה אותה נגדו.

"ביליתי זמן רב בנסיעות במקסיקו במטרה לאתר אותה, היה לנו מזל", אמר אלן. "היא בבית. יש עוד דרך ארוכה לפנינו עד שנוכל להתאחד, אבל אין לנו לוח זמנים. כשזה יקרה, אני מתכוון לשאול אותה אם אני יכול לחבק אותה", אמר אלן בדמעות לעיתונאים. "אני מבין שהיא במצב די רע, אני רק מתפלל להחלמתה ורוצה להכיר לה את בני המשפחה החדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully