וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: היכתה באכזריות אישה שהעירה לה על חנייה

מאז חודש יולי, משטרת בירמינגהאם שבאנגליה לא מצליחה לאתר את הצעירה שתקפה באלימות נהגת שביקשה לחנות ליד דוכן ירקות. תיעוד התקיפה פורסם, והציבור בעיר נקרא לסייע ללכידתה

צילום: משטרת בירמינגהאם, עריכה: גדי וינסטוק

משטרת בירמינגהאם שבאנגליה מחפשת אחר אישה שהיכתה עוברת אורח בדוכן ירקות בעיר לפני חודשיים. המשטרה פרסמה את תיעוד התקרית, וקראה לציבור ברחבי הממלכה לסייע לה בלכידת החשודה בתקיפה. היא היכתה את האישה פעמיים, רק כדי לחזור לאחר מכן למקום ולהכות אותה שוב. לאחר מכן, נמלטה.

התקיפה התרחשה ביום רביעי, 30 ביולי, בהנדסוורת ווד - פרבר צפון-מערבי של בירמינגהאם. אישה בת 44 שנהגה למרכז מסחרי לא יכלה להתקדם לעבר החנייה, מכיוון שמיניוואן פולקסווגן חסם את הכביש בצורה לא-חוקית.

במושב הקדמי של המיניוואן ישבה צעירה, שהמתינה לנהג - ככל הנראה בעלה - בזמן שיצא לקניות. האישה ניגשה לכלי הרכב, ושאלה את הצעירה מתי הבעל יחזור. הצעירה קיללה את האישה, שהתרחקה ממנה, וחנתה במקום אחר.

עוד בוואלה! חדשות
מסיבה לקהילה הגאה בתל אביב נערכה ב"סגנון דאעש"
ערב ראש השנה תשע"ה: בישראל 8,904,373 אזרחים
איראן: ”נסייע נגד דאעש - אך בתמורה להקלות בגרעין”

נהגת מכה עוברת אורח בדוכן ירקות – בירמינגהאם, יולי 2014. משטרת בירמינגהאם, אתר רשמי
הלקוחות בדוכן היו המומים ולא עצרו את התוקפת/אתר רשמי, משטרת בירמינגהאם

לאחר מכן, הצעירה שישבה במיניוואן הבחינה באישה ששוחחה עמה, צועדת לעבר אחד מדוכני הירקות. היא זינקה מהמושב הקדמי, תפסה אותה בשיער וזרקה אותה לעבר הדוכן. אחר כך היא גררה אותה בשיער וברגליים פעם נוספת, והשליכה אותה על הרצפה. האישה נפצעה בראשה. עוברי אורח שהיו במקום עמדו מנגד.

התוקפת זוהתה כ"לבנה בשנות ה-20 לחייה, עם שיער חום ארוך אסוף בגומייה". אחרי התקיפה, היא נכנסה לחנות סמוכה, וכשחזרה הבחינה באישה רושמת את מספר הזיהוי של המיניוואן. היא היכתה אותה שוב, ואז נמלטה עם בעלה, שחזר בינתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully