וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחוקק האנטישמי משחזר התקיפה: "הגיח כמו עטלף"

ג'ורג' גאלווי, שהוכה בסוף השבוע בלונדון, ככל הנראה עקב תמיכתו באיסלאם, תיאר בטור מיוחד את דקות האימה שחווה. "חשבתי שאמות, הוא השכיב אותי על המדרכה ובעט בי"

חבר הפלרמנט הבריטי ג'ורג' גאלווי – אוגוסט 2014. טוויטר, צילום מסך
גלאווי לאחר התקיפה/צילום מסך, טוויטר

"זה קרה באור יום. בדיוק נכנסתי למכוניתי בנוטינג היל, ואז שני בחורים מרוקאים ניגשו אליי. אחד מהם אמר לי שהוא מתעתד לעזוב את בריטניה ביום שלאחר מכן, ולכן ישמח להצטלם איתי. הצטלמנו, ואז ראיתי גבר מגיע לעברי מפינת הרחוב כמו עטלף מהגיהינום. הוא היכה אותי כל כך הרבה פעמים עד שכבר התחלתי לחשוב: 'מתי זה יפסיק?', אך זה לא פסק". כך, בטור מיוחד שפרסם אתמול (ראשון) ב"דיילי מייל", תיאר חבר הפרלמנט הבריטי, ג'ורג' גלאווי, את דקות האימה שעברו עליו ביום שישי שעבר, עת הותקף באכזריות באמצע הרחוב בלונדון.

לדבריו של גלאווי, "התוקף החל להרגיש חסר אונים כשהאגרופים שהוא נתן לי לא התישו אותי, הוא השכיב אותי על המדרכה והתחיל לבעוט בי. איבדתי את שיווי המשקל שלי ונפלתי לאחור. התרסקתי על סורג של מעדניה שאכלתי בה כמה שעות קודם לכן. שכבתי על האדמה וחשבתי: 'הבן אדם הזה הולך לבעוט בי עד מוות'. הזעם שלו היה כל כך גדול עד שבשלב מסוים הוא נתן לי אגרוף בלסת. הרגשתי נורא. למזלי, שני הבחורים המרוקאים משכו אותו מעליי והוא הלך מהמקום".

עוד חדשות מהעולם:
המהומות בפקיסטן: הרוגים ומצור על מטה הטלוויזיה
היום לפני 75 שנה: "היטלר פולש לפולין"
התפרצות האבולה: חשד למקרה ראשון בבירת שבדיה

חבר הפרלמנט הבריטי ג'ורג' גאלווי עם איסמעיל הניה בעזה. AP
"לא אפסיק להיאבק על מה שאני מאמין בו". גאלווי בעזה/AP

גאלווי, יליד סקוטלנד בן 60, הצטרף לפרלמנט הבריטי ב-1987. הוא ידוע בתמיכה באיסלאם ובעמדותיו הקיצוניות נגד ישראל. לאחרונה אף הכריז על העיר שהוא מייצג בצפון אנגליה כ"אזור חופשי מישראלים". ב-2003 הוא הקים את סיעת היחיד שלו אחרי שגורש ממפלגת הלייבור, מפני שהביע התנגדות למלחמה בעיראק. מתנגדיו טענו כי הוא אף עודד פגיעה בחיילים בריטים. בסוף השבוע עצרה המשטרה חשוד בתקיפה, ניל מסטרסון בן 39. הוא הובא בפני שופט והואשם ב"תקיפה אלימה על רקע דתי", אך הכחיש את המיוחס לו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

"הייתי במצב רע, אבל נחוש לא לתת לו להתחמק"

גאלווי טוען כי הוא סייע לשוטרים לעצור את החשוד. לדבריו, לאחר שהתקשר למשטרה, הוא החל לעקוב אחריו עם מכוניתו. "הייתי במצב רע, אבל נחוש לא לתת לו להתחמק", טען גלאווי. "לאחר שיחה עם השוטרים שהגיעו, הם אמרו לי להפסיק לעקוב אחריו. בשלב מסוים, כלי רכב משטרתי הגיח מהסמטה. 'הוא עולה על אוטובוס בקו 23', צעקתי לעברם, והם באומץ גדול עצרו את האוטובוס והוציאו אותו החוצה עם אזיקים".

"אין לי מושג למה זה קרה", כתב גלאווי, "אבל אני חושד שהתוקף שלי הוא בריון מקבוצה ימנית-קיצונית. למרות המניעים שלו, אני לא חש חרטה על ההתבטאויות שלי בנושאים כמו ישראל והמזרח התיכון". "אנחנו חיים בדמוקרטיה", ציין, "וכמי שנבחר שש פעמים להיות חבר פרלמנט, יש לי את הזכות להשמיע את עמדותיי. אני לא מוכן להפסיק להיאבק על מה שאני מאמין בו, עדיין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully