וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוברת צביעה תנסה לחנך ילדים לשנוא את דאעש

חברה ממיזורי מפרסמת איורים המציגים הוצאות להורג וצליבה, המתארים לכאורה את "מה שבאמת קורה בעולם". בפנייה מוצהרת לילדים, החוברות מתנגחות באובמה על עסקת שבויים עם הטליבאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"דאעש שונא יהודים ושונא את עצמו". מתוך החוברת/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברה אמריקנית המפרסמת חוברות צביעה החליטה שלא להסתפק עוד בנושאים שגרתיים, כגון דינוזאורים או גיבורי-על, אלא להתעסק בעניינים אקטואליים יותר, ובהם "המדינה האיסלאמית" (דאעש). החוברת מתארת את "הגרסה המעוותת של האיסלאם" ומספרת כי הארגון "שונא נוצרים, יהודים, את כולם ואת עצמו".

בחוברות הצביעה החדשות, שיימכרו באינטרנט, יוכלו הילדים לא רק לצבוע את פניהם של אנשי הטאליבן ששוחררו בעסקת החייל השבוי בו ברגדאל, אלא גם את הקורבנות של ארגון הטרור החדש, שכובש שטחים נרחבים בעיראק ובסוריה.

החברה, שמושבה בסנט לואיס שבמיזורי, הוציאה בעבר חוברת שעסקה באסון התאומים. הבעלים, וויין בל, אמר כי סדרת החוברות, שיצאה לפני כמה שנים, הייתה זקוקה לעידכון המתייחס ל"שחקנים החדשים בשכונה".

בל, המוציא לאור של חברת "Really Big Coloring Books" ("חוברות צביעה גדולות מאוד"), הצדיק את קיומה של סדרת החוברות "לעולם לא נשכח את 11 בספטמבר", ואת ההוצאה המחודשת שלהן, בהודעה מוקלטת שפרסם ביוטיוב בשבוע שעבר. "החוברות שלנו מספרות את האמת לילדים. אלו חוברות שמספרות מה באמת קורה היום בעולם", אמר. "אנחנו מנסים לחנך את המדינה בנוגע לחיות הללו, האנשים הברוטליים הללו, בני האדם האיומים בשם דאעש הטרוריסטים", הוסיף.

עוד על "המדינה האיסלאמית"
ג'ון קרי: "דאעש - איום עולמי, קרוב באופן מסוכן לישראל"
שפחות מין בנות 14: הסיוט של היזידיות בכלא דאעש
השפלה לפני המוות: דאעש רצח עשרות חיילים עירומים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בחוברת מוצגת העסקה לשחרורו של החייל האמריקני כעבירה על החוק שביצע אובמה./מערכת וואלה!, צילום מסך

בהודעתו מספר בל כי ניסה, ללא הצלחה, לשכנע את משרד החינוך של ארצות הברית להוסיף את חוברות הצביעה שנויות המחלוקת לתכנית הלימודים הפדרלית, אך לשווא.

במקום זאת, קיבל, לדבריו, איומים על חייו וכן מייל מעובד בבית הלבן, שבו הוטחו בו קללות, והחוברות המדוברות כונו "זבל". אתר "הדיילי ביסט", שסיקר את הסיפור, דיווח כי בל סירב להציג את המייל המדובר.

בדפים שהתווספו להוצאה החדשה של החוברות, ושעוסקים בארגוני טרור עולמיים, מוצג בין היתר אדם נוצרי שנצלב למוות על ידי אנשי דאעש. "זה מה ש'המדינה האיסלאמית' רוצים שיקרה לאמריקה ולאנשיה. מה תעשה כשהם יבואו לתפוס אותך?", נכתב לצד האיור. ליד איור אחר, המציג את אנשי הטאליבן ששוחררו בעסקת בראגדל, נכתב: "אובמה הפר את החוק בכך ששחרר חמישה טרוריסטים חזרה לשדה הקרב".

בל מדגיש, הן בהודעתו והן בשיחה עם ה"הדיילי ביסט", כי החוברות לא מיועדות לשימוש ילדים לבדם, אלא בליווי והשגחת מבוגר.

  • עוד באותו נושא:
  • דאעש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully