וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחלקת המדינה לשגרירים: "אל תשתתפו באתגר דלי הקרח"

משרד החוץ האמריקני הוציא הנחיה לדיפלומטים הבכירים בשורותיו האוסרת עליהם להשתתף באתגר שנועד להעלות מודעות לניוון שרירים, משום "שאסור לנצל משרד ממשלתי לצורכי רווח"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עם קצת עזרה מחברים. דן שפירו, לפני מתן ההוראה, השבוע/מערכת וואלה!, צילום מסך

משרד החוץ האמריקני אסר ערב (חמישי) על הדיפלומטים הבכירים בשורותיו להשתתף באתגר דלי הקרח שנועד להעלות מודעות למחלת ניוון השרירים (ALS), משום "שאסור לנצל משרד ממשלתי לצורכי רווח, גם אם מדובר במטרה נעלה כמו זו". יחד עם זאת, סגנית דוברת מחלקת המדינה, מארי הארף, אמרה כי היא לא חושבת שהאישים שכבר השתתפו באתגר, דוגמת שגריר ארצות הברית לישראל, דן שפירו, ייענשו בשל כך.

עוד ידיעות מהעולם בוואלה! חדשות:
בישראל מסתייגים: היוזמה האירופית לסיום הלחימה בעזה
ארה"ב ניסתה לשחרר בני ערובה בסוריה - ונכשלה
אובמה הזדעזע מרצח העיתונאי: "דאעש - סרטן"

גל גדות. צילום מסך
גל גדות. רגע אחרי/צילום מסך

ALS היא מחלה ניוונית הפוגעת בתאי מערכת העצבים המרכזית וההיקפית הקשורים לתנועה. מדובר במחלה חשוכת מרפא שמקורה אינו ידוע. במהלכה מתוונים נוירוני התנועה ומתים, מה שמקשה על החולים בה להזיז את שריריהם. בשלביה המתקדמים היא אף גורמת לשיתוק. המשתתפים באתגר דלי המים יכולים לבחור בין שפיכת דלי של מי קרח על ראשם בתוך 24 שעות מהרגע שהמשתתף הקודם נוקב בשמם, או לכתוב המחאה על סך מאה דולר לאגודת צדקה כלשהי למען המחלה.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אתגר דלי הקרח: מארק צוקרברג שופך על עצמו דלי קרח. פייסבוק, צילום מסך
מארק צוקרברג מאתגר את עצמו/צילום מסך, פייסבוק

מבין הישראלים שכבר שהשתתפו באתגר ניתן למצוא את אייל גולן, גל גדות, מאמן מכבי תל אביב גיא גודס, רני רהב ושגריר ישראל באו"ם רון פרושאור, ששפך דלי מי קרח על ראשו באמצע רחוב בניו-יורק. פרושאור מסר את האתגר לעמיתתו האמריקנית, סמנתה פאוור, אך היא, כאמור, מנועה מלהשתתף. מלבד הישראלים המפורסמים, גם כוכבי הוליווד לקחו חלק במשימה המאתגרת הזו, ביניהם: ג'סטין טימברלייק, ג'סטין ביבר, ג'ניפר לופז, אופרה ווינפרי, ביל גייטס ואפילו ליידי גאגא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ליאו מסי, כוכב ברצלונה ונבחרת ארגנטינה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully