וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דממת תקשורת בעזה: "ישראל ניתקה אותנו מהעולם"

ניר יהב

10.8.2011 / 8:01

לטענת הפלסטינים, דחפורים שעסקו בחישוף שטחי חיץ סמוך לנחל עוז, ניתקו את רשת התקשורת ברצועה. "לא יכולים להוציא ולקבל שיחות טלפון". גם החיבור לרשת האינטרנט קרס. צה"ל מכחיש

כלי תקשורת פלסטינים דיווחו הבוקר (רביעי) כי דחפורים ישראלים שפעלו אתמול בערב באזור נחל עוז גרמו לניתוק רשת התקשורת ברצועת עזה. על פי הדיווח, לאחר ארוחת שבירת הצום אתמול בערב נותקה רשת התקשורת המקומית והבינלאומית ואין יכולת להתחבר לאינטרנט ולשוחח בטלפונים ניידים. "עזה מנותקת מהעולם", סיפרו תושבי עזה. מדובר צה"ל נמסר בתגובה כי מבדיקה שערכו עולה כי לא הייתה שום פעילות של דחפורים באזור נחל עוז ב-24 השעות האחרונות.


הפלסטינים טוענים כי הדחפורים עסקו אתמול בחישוף שטחי חיץ באזור הגבול בין ישראל לרצועת עזה שליד נחל עוז. כתוצאה מכך הם ניתקו את רשת התקשורת. "איננו יכולים להוציא ולקבל שיחות טלפון עד עכשיו", אמרו תושבי עזה במהלך הלילה. חברת התקשורת הפלסטינית ג'וואל הודיעה כי צוותים טכניים של החברה משקיעים מאמץ מאז שעות הערב לתקן את התקלה במהירות האפשרית.

בעזה טוענים כי מאז המצור שהטילה ישראל על הרצועה בשנת 2007, חוותה רשת התקשורת הפלסטינית תקלות ובעיות רבות. לטענת מנהלי רשתות התקשורת, ישראל מונעת הכנסת ציוד טכנולוגי מתקדם שנועד לשדרג את רשת התקשורת. בנוסף לכך, גם רשת החשמל סובלת מתקלות רבות, ותושבים רבים דיווחו כי גם במהלך חודש הרמדאן, בו הם צמים במהלך היממה, אירעו הפסקות חשמל רבות.

ההתפתחויות האחרונות בגבול הרצועה:

חמאס נטל אחריות לירי פצמ"רים - בצה"ל הופתעו
בצה"ל מעריכים: "חל שינוי במאזן הכוחות בעזה"
חמאס: "עצרנו שני חשודים בירי רקטות לעבר ישראל"

לפניות לכתב: nir_yah@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully