וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: אב השליך את בנו בכביש המהיר - ונסע

קרלוס ריקו מטקסס השליך את בנו בן הארבע בצד הדרך וטען כי אלוהים אמר לו לחנוק את הילד ולהשליכו מן הרכב. הילד אותר לאחר שלוש שעות כשהוא חבול, ונלקח לטיפול בבית החולים

הסיפור שמסעיר את ארה"ב: קרלוס ריקו, אב בן 22 מטקסס, נאשם שהשליך את בנו, אנחל פלורנס בן הארבע, ליד הכביש המהיר באזור העיירה סוויטווטר ונטש אותו לבדו. הבן אותר שלוש שעות לאחר מכן על ידי מאמן הפוטבול של התיכון המקומי שעבר במקום עם האופנוע שלו. הוא פינה את הילד הפצוע לבית החולים הקרוב והזעיק את המשטרה.

מפקד המשטרה המקומית סיפר כי ב-03:00 לפנות בוקר יצא האב לנסיעה, עצר בצד הדרך באחד הכבישים המהירים במדינה הדרומית ו"השליך את הילד מהמכונית כאילו היה שקית אשפה" ליד שורה של צמחי קקטוס. הילד, כאמור, אותר לאחר שלוש שעות של שוטטות על הכביש המסוכן ונלקח לקבלת טיפול רפואי בבית החולים, שם הוציאו הרופאים לפחות 500 קוצים של צמח הקקטוס שננעצו בגופו. לאחר מכן הועבר הילד לרשויות הרווחה.

"ראיתי הרבה דברים רעים. זו פעם ראשונה שאני רואה משהו כזה. מעולם לא ראיתי מלאך בן ארבע שהושאר למות בצד הדרך. הוא כזה ילד מתוק", אמר מפקד המשטרה. ריקו נעצר לפני יומיים לאחר שבן דודו הזעיק את השוטרים כשהגיע לבקרו ללא בנו. לדברי המשטרה, האב אמר להגנתו כי אלוהים אמר לו לחנוק את ילדו ולהשליך אותו מהמכונית. עוד נמסר כי על צווארו של הילד נמצאו חבלות שככל הנראה נגרמו מניסיון חניקה.

אל האנט, האיש שמצא את הילד, אמר כי בהתחלה הוא סבר שהוא רואה חלק מגדר הביטחון, עד שזו החלה לזוז: "זה לקח לי שניות להבין: 'זה ילד קטן שם!'". הוא סיפר כי עצר בצד הדרך, ומשלא הבחין ברכב אליו יכול היה הילד להשתייך, רץ אל הכביש והוריד אותו ממנו. הוא אמר כי שפתיו של הילד היו סדוקות מהתייבשות, וכי הוא לא ענה על אף שאלה שהוא שאל אותו מלבד גילו. "הוא לא אמר לי מילה. הוא לא אמר כלום לאף אחד, אף מילה", אמר האנט.

לאחר מעצרו של האב הגיעה אמו החורגת של הילד לשהות עמו. טרם ידוע האם קיים קשר בין הילד לבין אימו הביולוגית שמיקומה איננו ידוע. דובר שירותי הרווחה בעיר אמר אחר כך כי לילד אין היסטוריה של התעללות מצד בני משפחתו.

(עדכון ראשון: 21:57)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully