וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועם שליט לראשי הקונגרס: הקפיאו הכספים לרשות

אריאל נוי

23.5.2011 / 17:02

משפחת שליט שיגרה מכתבים לראשי הקונגרס האמריקאי בהם דרשו לעצור את הסיוע הכלכלי לרשות הפלסטינית עד לשחרורו של גלעד. "אנו מצפים מהם להפעיל את כל כובד המשקל", אמר נעם שלי

לקראת נאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בפני שני בתי הקונגרס בוושינגטון, שיגרו בני משפחתו של החייל החטוף גלעד שליט, באמצעות עורך הדין גלעד שר, מכתב ובו דרישה מהממשל האמריקני להפסיק כל סיוע לרשות הפלסטינית עד לשחרורו של גלעד.

בני המשפחה שיגרו מספר מכתבים, בין היתר, ליו"ר בית הנבחרים בוושינגטון ג'והן בוהנר ולמנהיג הרוב הדמוקרטי בסנאט, הסנטור הארי רייד.

נעם שליט התייחס למהלך ואמר כי "אנו מברכים על קריאתו הנחרצת של הנשיא אובמה לשחרורו המיידי של גלעד. יחד עם זאת, אנו פונים לראשי הקונגרס בכדי שיפעילו את מלוא כובד משקלם למניעת סיוע כלכלי לרשות הפלסטינית ולחמאס עד לשחרורו המיידי של גלעד. אנו מצרים על כך שממשלת ישראל והעומד בראשה שיחררו כספים רק לאחרונה לרשות הפלסטינית ולחמאס בעוד גלעד עדיין נותר כבר 1,793 ימים בשבי החמאס".

הפנייה מתבססת על החלטות רשמיות של הסנאט ובית הנבחרים הקוראות לשחרורו המיידי של שליט, וכן על קריאתם של 29 סנטורים דמוקרטים לנשיא אובמה להקפיא את הסיוע האמריקאי לרשות בעקבות חתימת הסכם הפיוס בין חמאס לפתח. בפנייה נכתב כי ממשלת האחדות של חמאס והרשות הפלסטינית גוררת אחריות אחת לה שותפה הרשות, ובמסגרתה עליה להפסיק את פשע המלחמה שמבצע חמאס ולדאוג לשחרורו של גלעד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully