וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 20 שנים: צ'ארלס מנסון מדבר ומזהיר מאסון סביבתי

האסיר המפורסם, שהביא לרציחתם של 8 אנשים ב-1969, העניק ראיון לואניטי פייר הספרדי בו הוא הזהיר מפני אסון אקולוגי קרב: "הקרחונים שלנו נמסים בגלל שאנחנו עושים דברים רעים"

צ'ארלס מנסון, מנהיג הקומונה הידועה לשמצה, שובר 20 שנים של שתיקה בראיון כדי להזהיר את העולם מהאפוקליפסה הקרבה ובאה בעקבות ההתחממות הגלובלית, כך פרסם הדיילי טלגרף. מנסון לא הביע סימני חרטה מפורשים על הפשעים שביצע לפני 40 שנים, במקום, בחר האסיר בן ה-76, להתבטא בעניין הנשיא ברק אובמה והמשבר הסביבתי.

בסדרה של ראיונות ממולמלים שנערכו בתאו שבכלא הקליפורני, מנסון, שהיה מועמד להוצאה להורג ואז שונה עונשו למאסר עולם כאשר מדינת קליפורניה ביטלה את עונש המוות, אומר: "אני חי בעולם תחתון, אני רשע, אני איש רע מאוד". האיש שהוביל את חברי הקומונה שלו הידועים בתור "המשפחה" לרצח שמונה אנשים במהלך שני לילות באוגוסט 1969, מבניהם גם שרון טייט, אישתו של הבמאי רומן פולנסקי, שהייתה בחודש השמיני להריונה, מתייחס באופן דו משמעי לפשעים שביצע כשמוסיף "אני קדוש מעונה, אך אני גם קורבן . ופרפורמר. אני הכל ואני כלום".

במהלך הראיון עם ואניטי פייר הספרדי, שהתפרסם ביום שלישי, סירב מנסון לדון בשאלה המתעוררת לאור הדיון בשחרורו על תנאי שצפוי להתקיים בשנה הבאה - האם הוא עוד מהווה סכנה לציבור, במקום זאת הוא הזהיר מפני "סכנה גדולה יותר" - זו של ההתחממות הגלובלית. "כולנו אלוהים ואם לא נתעורר למציאות הזאת לא יהיה לנו יותר מזג אויר כי הקרחונים שלנו נמסים בגלל שאנחנו עושים דברים רעים לאטמוספירה...המכוניות והדלק הורסים את האטמוספירה ואין לנו אויר לנשום", כך אמר לעיתון. הוא המשיך ותיאר את נשיא ארצות הברית כ"עבד של וול סטריט". "אני חושב שאובמה הוא אידיוט על שהוא עושה את מה שהוא עושה", אמר, בהתבטאותו הראשונה שרואה אור מאז שנות ה-80, "הם משחקים איתו".

חזה מלחמה בין ה"גזעים"

במהלך המשפט של צ'ארלס מנסון ב-1971, אליו הוא הופיע עם צלב קרס חרוט על מצחו, שמעו הנוכחים כיצד הוא הקים קומונה במדבר ושם היפנט את מאמיניו. קבוצת המאמינים הייתה מורכבת ברובה מנשים צעירות ופגיעות, אשר שגרת יומן כללה צריכת סמים וקיום יחסי מין. לנאמניו הוא הורה לבצע את הרציחות מתוך אמונתו כי כך יוכל למשוך תשומת לב לחזונותיו האפוקליפטיים, בהם מלחמה בין ה"גזעים" אותה הוא כינה "Helter Skelter ", בעקבות שירם של הביטלס באותו השם שאותו פירש כנבואה מוצפנת למלחמה כזאת. מנסון האמין שהוא ומאמיניו ינהיגו אלו שישרדו את המלחמה שחזה.

בסיום המשפט נמצאו חמישה חברים מ"המשפחה", ארבע מהם נשים, אשמים בביצוע הרציחות ומנסון אשר לא נכח בזירות הפשע - על שהנהיג את הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully