וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד ל"תג מחיר": רכב הוצת בכפר פלסטיני

ניר יהב ויהושע בריינר

27.1.2011 / 8:26

במערכת הביטחון נבדק חשד לפעולת "תג מחיר" בכפר עינאבוס שבשומרון. במקום הוצת רכב, חלונות נופצו ורוססו כתובות "אלי עין - לא נשכח". במקביל נמצא מטען דמה ליד מאחז חוות גלעד

חשד לפעולת "תג מחיר" בכפר הפלסטיני עינאבוס. הפלסטינים מדווחים היום (חמישי) כי מתנחלים הציתו כלי רכב בכפר שבשומרון, ריססו כתובות על קירות בכפר וניפצו חלונות. אנשי זיהוי פלילי של משטרת ש"י נשלחו למקום בליווי צבאי על מנת לחקור את האירוע. גורמים במערכת הביטחון מעריכים כי מדובר בפעולת "תג מחיר" על הרס מבנים במאחז "אלי עין" שליד שילה לפני כשבועיים.

תושב עינאבוס, מחמוד ריאן, סיפר לוואלה! חדשות כי בשעה שלוש בבוקר שמע צעקות ולא הבין במה מדובר. "בבוקר התעוררתי וגילית הרבה כלי רכב של צה"ל במקום. כשעברתי ליד ביתו של אחד משכניי, גיליתי שרכבו שרוף ולידו רוססה כתובת בעברית 'אלי עין - לא נשכח'. זה קרה באזור לא פעם. המתנחלים פוגעים הרבה פעמים במכוניות שלנו ובבתים שלנו".

בתוך כך, מטען דמה הונח הלילה סמוך למאחז חוות גלעד שבשומרון. תושבי המאחז שגילו את המטען הזעיקו את כוחות צה"ל. לאחר בדיקה הוברר כי מדובר ברימון הלם, שהוסווה כמטען חבלה. המטען טופל על ידי חבלנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully