וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסביב לעולם בשבוע: האופוריה בצ'ילה

מסביב לעולם בשבוע עם שמחת הכורים שחולצו בצ'ילה, אחמדינגד שסייר צפונית לישראל, האיש הנמוך ביותר בעולם החדש, והכבשים שכבשו את לונדון

גרסיאס, צ'ילה

צ'ילה והעולם כולו נשמו השבוע לרווחה לאחר שהושלם בהצלחה המבצע לחילוץ 33 הכורים שהיו לכודים במשך 69 ימים במכרה שקרס בצפון המדינה. במשך 22 שעות יצאו הכורים אחד-אחד מבטן האדמה, כשהאחרון לצאת היה היה מנהל המשמרת לואיס אורזואה (בתמונה עם נשיא צ'ילה סבסטיאן פיניירה). הכורים אמרו כי אורזואה הוא זה שדאג לשמור אותם בחיים במשך כל אותה תקופה.

ד"ר מחמוד ומיסטר אחמדינג'ד

נשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד ערך השבוע ביקור היסטורי בן יומיים בלבנון. במהלך ביקורו, נפגש אחמדינג'ד עם מנהיגי המדינה, ערך סיור בדרום לבנון על גבול ישראל, ואף קיבל תואר ד"ר לשם כבוד במדע המדינה מאוניברסיטת ביירות.

אנו נושאים אתים

מתנדבים בהונגריה מתכוננים לנקות את דליפת החומרים המזהמים ממפעל האלומיניום במערב הונגריה, דליפה שהתפשטה עד ליובליו הדרומיים של נהר הדנובה. לפחות שמונה בני אדם נהרגו כתוצאה מהזיהום.

שיא גינס על המשקל

עכשיו זה רשמי - קאגנדרה תפה מאגר מנפאל הוא האיש הנמוך ביותר בעולם לפי ספר השיאים של גינס, לאחר שחגג את יום הלדתו ה-18. גובהו של מאגר הוא 67.08 סנטימטרים בלבד, והוא שוקל 5.5 ק"ג. עד כה הוגדר מאגר כנער הנמוך ביותר בעולם, אך עם הגיעו לגיל 18, קיבל את תואר הבוגרים על חשבונו של הקולומביאני בן ה-24 אדוארד "ניניו" הרננדז, המתנשא לגובה של 70 ס"מ, ומחזיק בתואר כחודש אחד בלבד.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

הכתום היום גדול מאוד

מיטב הדלועים הענקיים בארה"ב הגיעו לקליפורניה להתחרות על תואר הדלעת הגדולה ביותר בעולם. הדלעת הזוכה שקלה 696 ק"ג וזיכתה את בעליה בפרס בגובה 9,210 דולרים, כ-13 דולרים לקילו.

משדרים מהשטח

נקבת קרנף שחור, שחלק מהקרן שלה נחתך, הובלה השבוע לשמורת טבע בקניה לאחר שמשדר רדיו הושתל בקרנה. אנשי רשויות חיות הבר בקניה מתכוונים להשתיל משדרים בעשרה קרנפים שחורים, הנמצאים בסכנת הכחדה, ולשחרר אותם בחזרה לטבע.

הוליווד פינת וושינגטון

ג'ורג' קלוני, שזכה השנה בפרס אמי מיוחד על פעילותו ההומניטרית, נפגש השבוע עם הנשיא האמריקאי ברק אובמה ואנשי המועצה לביטחון לאומי בארה"ב. קלוני ואחד ממייסדי "פרויקט לא עוד" ג'ון פנדגראסט (עמו בתמונה) דנו במסע שערכו לאחרונה לסודאן ועל האיום שנשקף למדינה לקראת משאל העם.

אש האהבה

אדם שוכב על הרצפה מוקף נרות במהלך טקס רוחני בוונצואלה, לכבוד מריה ליאונזה, אלת שלום, אהבה והרמוניה. הטקס נחשב כמקדם בריאות טובה בתרבות המקומית, המורכבת משילוב של תרבויות אפריקאיות, מקומיות וקתוליות.

אורות בשמי ברלין

קתדרלת ברלין הוצפה בשלל צבעים השבוע במסגרת פסטיבל האורות בבירה הגרמנית. מספר אתרים מפורסמים בעיר, כולל שדרות, מגדלים, ובניינים היסטוריים ומודרניים הוארו במהלך הפסטיבל.

הכבשים כבשו את לונדון

סאביל רואו, רחוב החייטים המפואר של לונדון, הפך לדיר כבשים השבוע, אבל למטרה טובה. עשרות הכבשים הגיעו לעיר הבירה כדי לקדם את תעשיית הצמר במסגרת שבוע הצמר הלאומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully