וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפקד משטרת דובאי: "ישראל איימה לרצוח אותי"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

30.9.2010 / 11:04

מפקד המשטרה בדובאי, אמר כי לאחר שטען שהמוסד אחראי לחיסולו של בכיר חמאס מחמוד מבחוח, קיבל שני איומים על חייו מישראל. "אמרו לי שאם חיי יקרים לי, עדיף שאשתוק"

מפקד משטרת דובאי, דאחי חלפאן, גילה הבוקר (חמישי) כי קיבל מישראל שני איומים על חייו לאחר שחשף את מעורבותו של המוסד בחיסול בכיר חמאס מחמוד מבחוח במלון בדובאי לפני שמונה חודשים. בראיון לעיתון "אל-איתיחאד" היוצא לאור באיחוד האמירויות אמר חלפאן כי האיום הראשון התקבל ימים ספורים לאחר שהציג את התמונות בהן נראים אנשי המוסד מסתובבים במלון שבו התבצע החיסול.

"במסר שהועבר לי נאמר 'כדאי שתשמור על הגב שלך אם תמשיך לתת ללשון שלך דרור'", סיפר חלפאן. הוא ציין כי כוחות הביטחון בדובאי ניסו לאתר את מקור האיום. לדבריו, האיום השני הגיע בשיחת טלפון לאחד מקרובי משפחתו מאדם שהתברר כי החזיק באזרחות כפולה וכי סייע בעבר למוסד. "אותו אדם אמר לקרוב משפחתי שהוא מייעץ לי לשתוק", אמר חלפאן.

בינואר 2010 נמצא מחמוד מבחוח מת בחדרו במלון בדובאי. מספר שבועות לאחר מכן הציגה משטרת דובאי תצלומים ושמות של 27 חשודים בחיסול מבחוח כפי שצולמו במצלמות האבטחה במלון. מפקד המשטרה המקומית, דאחי חלפאן, האשים את המוסד הישראלי כמי שעומד מאחורי החיסול אולם עד כה ישראל לא התייחסה להאשמות. מבחוח, שהיה מעורב בחטיפתם ורציחתם של חיילי צה"ל אילן סעדון ואבי סספורטס בשנת 1989, נקבר בסוריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully