וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה אקדחים נגנבו ממטען מאבטחי נתניהו

בשב"כ אישרו כי מזוודה ובה נשק של מאבטחיו של ראש הממשלה נעלמה בדרכה מניו יורק לוושינגטון. כאשר המזוודה נמצאה בלוס אנג'לס היו חסרים בה 4 אקדחים. השב"כ והרשויות האמריקאיות חוקרים

חברת התעופה "אמריקן איירליינס" איבדה מזוודה של מאבטחי ראש הממשלה בנימין נתניהו בנמל התעופה ג'ון קנדי בניו יורק, כך דיווחה הלילה (רביעי) רשת החדשות האמריקאית NBC. המזוודה נמצאה בנמל התעופה בלוס אנג'לס, אך ארבעה אקדחים מסוג גלוק נעלמו ממנה ולדברי המשטרה המקומית הם נגנבו.

בשירות הביטחון הכללי אישרו את הדיווח אודות מה שהם הגדירו כ"העלמותם של ארבעה אקדחים שהיו חלק מציוד ואמצעים שהועברו לוושינגטון לטובת אבטחת ביקור ראש הממשלה, בנימין נתניהו". מהשב"כ נמסר, כי הנושא נמצא בבדיקה של מערך האבטחה מאז שהתברר והוסיפו כי כמובן שהוא גם נחקר על ידי הרשויות הרלבנטיות בארצות הברית.

המזוודה היתה אמורה להיות בטיסה משדה התעופה קנדי שבניו יורק לוושינגטון, לשם נשלחו מאבטחים ישראלים על מנת לסייע באבטחת ביקורו של ראש הממשלה בבית הלבן. רשות שדות התעופה בניו יורק חוקרת עתה האם האקדחים נגנבו כבר בניו יורק או בלוס אנג'לס, כך נמסר מדובר הרשות.

מקור בשדה התעופה מסר, כי המזוודה עברה שיקוף בשדה התעופה קנדי בניו יורק וניתן אישור לכלי הנשק להישלח לוושינגטון. טים ווגנר, דובר של חברת התעופה "אמריקן איירליינס", מסר כי "כאשר יש לך מצב שקשור לביטחון, אנו מאפשרים לסוכנות החוק המתאימה לטפל במצב ונמנעים מלהגיב עליו באופן פומבי, על מנת שלא לפגוע בחקירה".

(עדכון ראשון - 04:42)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully