וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יותר אהוד בפייסבוק - גאגא או אובמה?

זמרת הפופ צפויה לחצות את רף 10 מיליון המעריצים ולהפוך לאדם החי הפופולרי ביותר ברשת החברתית. אובמה משתרך מאחור עם 9.4 מיליון חברים "בלבד"

עמוד המעריצים של כוכבת הפופ ליידי גאגא ברשת הפייסבוק צפוי לחצות בקרוב את 10 מיליוני החברים בו, תוך שהיא חולפת על פני הנשיא האמריקאי ברק אובמה והופכת לאדם היחידי שעדיין בחיים שזוכה לכזו אהדה ברשת חברתית. נכון לאתמול (שישי), למעלה מ-9,900,000 בני אדם נרשמו כחברים בעמוד המעריצים של גאגא כאשר בדף המעריצים של הנשיא אובמה רשומים 9.4 מיליוני מעריצים "בלבד".

האתר "פיימקאוונט" שעוקב אחר הנושא מדווח כי גאגא היא האדם הפופולרי ביותר ברשת בסיכום של מספר המעריצים בפייסבוק, העוקבים ב"טוויטר" והצפיות בקטעים שלה ב"יו-טיוב". כ-4.7 מיליוני בני אדם עוקבים אחרי הזמרת בת ה-24 בטוויטר. לעומתה, 4.4 מיליונים עוקבים אחר העדכונים של נשיא ארה"ב.

"בכל רגע ליידי גאגא תהפוך לאדם הראשון שיהיו לו 10 מיליון מעריצים בפייסבוק, או בכל רשת חברתית, בעודו בחיים", נכתב ב"פיימקאוונט". אולם, לליידי גאגא מצפה מאבק לא פשוט לפני שתהפוך לדמות הפופולרית ביותר ברשתות החברתיות בכלל. מולה ניצבת דמותו של מייקל ג'קסון בעל 14 מיליון המעריצים בפייסבוק. במרחק ניכר ממלך הפופ המנוח ניצב השיאן – המשחק "טקסס הולד'ם פוקר" עם 20 מיליון מעריצים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully