וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: חיל האוויר פרק ציוד בערב הסעודית

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

23.6.2010 / 15:20

סוכנות הידיעות האירנית דיווחה כי בימים האחרונים נחתו מטוסי תובלה של צה"ל בשדה התעופה בצפון מערב המדינה ופרקו שם ציוד צבאי רב. עוד נטען כי האתר ישמש כבסיס לתקיפה עתידית

סוכנות הידיעות האירנית "פארס" דיווחה בצהרים (רביעי) כי מטוסים של חיל האוויר הישראלי נחתו בימים האחרונים בבסיס צבאי בעיר תבוק שבצפון-מערב ערב הסעודית ופרקו שם ציוד צבאי רב. הידיעה, המתבססת על אתר אינטרנט איסלמי, דיווחה עוד כי הבסיס בעיר הסעודית צפוי לשמש כבסיס לקראת תקיפה אפשרית של מדינות איסלמיות.

על פי הדיווח, בעת נחיתת המטוסים הישראלים ב-19-18 ביוני בוטלו כל הטיסות האזרחיות בשדה התעופה המקומי. אחד הסעודים שטסו בשדה התעופה בתבוק אף סיפר, כי נוסעי המטוס לא קיבלו הסבר לביטול טיסותיהם והוסיף כי הרשויות בערב הסעודית פיצו אותם באמצעות תשלום כספי ושיכנו אותם במלונות ארבעה כוכבים.

האתר דיווח עוד כי תבוק, הנחשבת לאחת משבע הערים הגדולות בערב הסעודית, נשלטת למעשה על ידי האמיר פאד בן סולטאן בן עבד אל-עזיז. עוד דווח כי "היחסים החשאיים בין ישראל לבין ערב הסעודית הפכו לשיחת היום בקרב תושבי העיר".

ביום שבת דיווח עיתון ערבי כי 12 ספינות קרב אמריקאיות, ביניהן ספינת קרב אחת ישראלית, חצו את תעלת סואץ ביום שישי בבוקר ושטו לכיוון הים האדום. עדי ראייה מסרו, כי כל תנועת הספינות בתעלת סואץ התעכבה במשך שעות ארוכות בעקבות מעברו של משט הספינות האמריקאי. עוד דווח, כי על ספינות הקרב האמריקאיות היו מטוסי קרב, טנקים ותחמושת וכי הן הגיעו מהים התיכון אל הים האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully