וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארדואן: "אתרי המורשת - אתרים איסלמים"

7.3.2010 / 11:32

ראש ממשלת טורקיה אמר כי מערת המכפלה, קבר רחל ומסגד אל-אקצא "לא היו ולא יהיו לעולם אתרים יהודיים". ארדואן המשיך ותקף את ממשלת ישראל וקרא להפסיק את המצור על עזה

היחסים בין ישראל לטורקיה ממשיכים להידרדר? ראש ממשלת טורקיה רג'פ טייפ ארדואן צוטט היום (ראשון) בעיתון הסעודי "אל-ווטן" באמרו כי מסגד אל-אקצא, מערת המכפלה וקבר רחל "לא היו ולא יהיו מעולם אתרים יהודיים אלא אתרים איסלמים". בפגישה עם עיתונאים פלסטינים הוסיף ארדואן כי פלסטין מעסיקה את ארצו והיא תמיד הייתה בראש סדר העדיפויות של טורקיה.

ארדואן הביע עוד תמיכה בהחלטת שרי החוץ של הליגה הערבית להתיר לרשות הפלסטינית לקיים משא ומתן עקיף עם ישראל בתיווך אמריקאי למשך ארבעה חודשים. בנוסף קרא לפלגים הפלסטינים להתגבר על המכשולים ולהתפייס: "אני אוהב את אחיי בפתח ואת אחיי בחמאס באותה רמה, משום שהם אחיי המוסלמים ואינני יכול לעשות הבחנה ביניהם".

ראש ממשלת טורקיה, שהביע בעבר לא פעם ביקורת חריפה על המדיניות הישראלית כלפי הפלסטינים, המשיך ותקף גם הפעם את ממשלת ישראל: "על ישראל להסיר את המצור על עזה. תמיד אמרתי שרצועת עזה היא כלא פתוח. האם אפשר לדבר על זכויות אדם בנסיבות הללו?! עד היום קיבל האו"ם יותר ממאה החלטות התומכות בזכויות הפלסטיניות ומגנות את ישראל. כמה מהן ישראל ביצעה?!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully