וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיבת ההתאבדות: תמונות עירום בפייסבוק

מורה בריטית המלמדת בבי"ס בינלאומי באבו דאבי, שמה קץ לחייה לאחר שחברה לשעבר פרסם תמונות אינטימיות שלה ברשת החברתית הפופולרית

הצד המסוכן של פייסבוק: אמה ג'ונס, מורה בריטית בת 24 בוגרת אוניברסיטת גריניץ' היוקרתית, שמה השבוע קץ לחייה לאחר שתמונות עירום שלה הועלו לטענת משפחתה על ידי בן זוגה לשעבר לאתר הרשת החברתית פייסבוק. ג'ונס שסיימה את לימודיה באחרונה, החלה ללמד בבית ספר בינלאומי באבו דאבי וחששה ככל הנראה כי תיכלא במדינה האיסלמית לאור פרסום התמונות המתעדות אותה בפוזות אינטימיות. היא נמצאה ללא רוח חיים לאחר שבלעה נוזל ניקוי רעיל, שעה שהיתה עסוקה באריזת חפציה לקראת חזרה לבריטניה.

אמה של ג'ונס, לואיס רולנד, סיפרה בעת חקירת האירוע כי בתה סיפרה שגורמים בבית הספר בו לימדה האשימו אותה בעיסוק בזנות נוכח התמונות. האם העריכה כי ג'ונס, המלמדת בני 8 בבית הספר מזה כשנתיים, חששה כי אדם במחלקת המחשבים של ביה"ס ידווח על התמונות לרשויות ויביא למעצרה. "היא לא הפסיקה לבכות ולטעון שהשלטונות יכניסו אותה לכלא", אמרה האם. "אמרתי לה שלא חשוב מה העניין – לא ייתכן שהמצב עד כדי כך גרוע והיא פשוט צריכה לחזור הביתה".

חברה לשעבר של המורה, ג'יימי בריילי, הכחיש את פרסום התמונות וטען כי מדובר ב"פנטזיה" של המשפחה. לטענתו "אמה מעולם לא שלחה לי תמונות אינטימיות שלה – היא פשוט לא היתה סוג כזה של בן אדם".

המשטרה באבו דאבי פתחה בחקירת נסיבות האירוע והודיעה כי נבדקים כיוונים שונים. "מוקדם עדיין לקבוע בוודאות כי ג'ונס ביצעה התאבדות – ייתכן כי שתתה נוזל רעיל ממיכל בטעות, לאחר שחשבה שמדובר במים". לדברי קצין המשטרה המקומית, "אמה החליטה לעזוב את אבו דאבי ולשוב לבריטניה, בגדיה היו מסודרים ודרכונה היה בכיס, זהו לא דפוס התנהגות המאפיין אדם שהחליט לשים קץ לחייו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully