וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: ניסה לאנוס את שכנתו באיומי סכין יפנית

גלעד גרוסמן

14.12.2009 / 8:20

גבר חרדי מירושלים מואשם שניסה לאנוס את שכנתו כשהוא לבוש בכובע גרב וחמוש בסכין. הגבר נכנס לדירתה וניסה לאלצה לבצע בו מין אורלי כששני ילדיה ישנים בחדר סמוך

בבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש כתב אישום נגד מרדכי מזרחי, תושב העיר בן 33, הנאשם כי ניסה לאנוס ולבצע מעשה מגונה בשכנתו. בשבוע שעבר כשהגיע לדירתו הוא הבחין כי שכנו יצא מהבניין והחליט, לפי כתב האישום, לאנוס את אשתו. הוא נכנס לדירתו החליף לחליפת טרנינג, לקח כובע גרב, נטל סכין יפנית והלך לבית השכנים.

הנאשם נכנס לדירה ובשעה שהאישה שכבה במיטתה כששני ילדיה ישנים, הוא ניסה לאלץ אותה לבצע בו מין אורלי האישה התנגדה ובמהלך המאבק נפצעה קלות מהסכין. היא הצליחה להימלט ממנו וזעקה לעזרה אז נמלט הנאשם מהמקום לאחר שלקח את נעלי הבית אשר היו מגואלות בדמה של השכנה.

השכנה מיהרה לדווח על האירוע למשטרת ירושלים שהגיעה אל הבניין. השוטרים החלו לגבות עדויות מדיירי הבניין, וכשהגיעו לדירתו, סרב החשוד לצאת מהדירה, מה שהעלה את חשדם של השוטרים כי הוא מעורב במעשה.

השוטרים המתינו מספר שעות עד צאתו של הגבר מהדירה, וכשזה יצא מדירתו הפתיעו אותו השוטרים ודרשו לערוך חיפוש בביתו. בחיפוש נמצאו הסכין, כובע הגרב וכן נעלי הבית המגואלות בדם השכנה. כתב האישום הוגש על ידי עורך הדין ארז פדן מפרקליטות מחוז ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully