וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם בבריטניה: ילד בן 9 הפך לילדה

זו לא בדיחה: ילד בריטי שרואה את עצמו כילדה לכל דבר, חזר לבית הספר עם שם ולבוש של בת. לחבריו לספסל הלימודים הוסבר כי לכיתה הגיעה ילדה חדשה. גורם בבית הספר: "הוא תמיד היה נשי, והחלטנו לעזור לו"

ילד או ילדה? תלמידי בית ספר בבריטניה נדהמו השבוע לראות את בן כיתתם לבוש בבגדי בת וסרט ורוד לראשו. הילד, רק בן תשע, לא חמד לו לצון ולא ניסה לעבוד עליהם, אלא החליט לאמץ לעצמו זהות נשית ואף שם חדש. לפי דיווח בעיתון הבריטי "סאן", הדבר נעשה על דעת משפחתו ולאחר התייעצות עם רופאים. הפרסום מגיע לאחר דיווח על ילד בריטי נוסף, בן 12, שהחל את שנת הלימודים בתור ילדה.

שני הילדים צעירים מכדי לעבור טיפול הורמונלי או ניתוח לשינוי מין, ואם ירצו בהתערבות רפואית יצטרכו להמתין עד גיל 18. בינתיים, אימוץ הזהות הנשית בגיל כה צעיר מעורר תגובות מעורבות בממלכה.

אם לילד שלומד באותו בית ספר עם הילד בן התשע סיפרה ל"סאן": "בני חזר הביתה ושאל למה אחד מחבריו הפך לילדה. חשבתי שהוא מתבדח, אבל הוא שב ושאל אותי... בשלב הזה נדלקה אצלי נורה אדומה. לתלמידי הכיתה נאמר שהילד עזב, ושילדה חדשה אמורה להגיע במקומו".

ג'יימס קספיאן, דובר של קבוצת טרסנג'נדרים, אמר בתגובה: הילד הזה חשוף למעשי בריונות וללעג. משפחות ובית הספר שלו קיבלו עצות רעות. זה מספיק קשה לאדם מבוגר לשנות את מינו. לעבור מה שהילד בן התשע עבר זה דבר יוצא דופן".

גורם בבית הספר שבו לומד הילד מסר, כי הילד תמיד היה "נשי למדי" וכי לאחר התייעצות עם חמישה רופאים שונים החליט בית הספר לסייע לו ולמשפחתו.

  • עוד באותו נושא:
  • בריטניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully