וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסיכו בניו יורק: 6 שנים התחזה לאימו המתה

עידן דורנר

18.6.2009 / 10:11

תושב ניו יורק מואשם שהתחזה לאימו המתה בעזרת פאה ובגדיה הישנים, כדי שיוכל לגבות הטבות מס בשווי מאות אלפי דולרים

תושב ניו יורק הואשם בהתחזות לאימו המתה במשך שש שנים, כדי שיוכל לגבות הטבות מס בשווי 117 אלף דולר. מכתב האישום עולה, כי תומאס פרוסיק פרקין בן ה-49 נהג לחבוש פיאה, להתאפר, ללבוש שמלות ישנות ולהשתמש במקל בהליכה ובתעודת זהות מזוייפת כחלק מהתרמית שלו לגבות את ההטבות מהביטוח הלאומי ולקבל הטבות על תשלום שכר הדירה.

התביעה טוענת כי הכל התחיל כשאימו של פרוסיק פרקין, איירין פרוסיק, מתה בשנת 2003 כשהיתה בת 73. פרקין, שהתגורר יחד עם אימו, מסר למנהל ההלוויה שלה מספר ביטוח לאומי ותאריך לידה שגויים, על מנת שמותה לא יופיע ברישומים הממשלתיים. אז הוא החל להתחזות לה ולגבות את ההטבות הכספיות המגיעות לה, ביקר בבנקים בשמה ואף חידש את רשיון הנהיגה שלה.

בכל פעם התלווה אליו אדם נוסף שהתחזה לאחיין של אימו. הוא "סייע" לו ללכת ולתקשר עם הפקידים. פרקין אפילו הגיש בקשה לפשיטת רגל בשם אימו, כדי לסייע לו לקבל הטבות נוספות בשכר הדירה. לשוטרים שבאו לעצור אותו הוא אמר: "החזקתי את אימי כשהיא גססה ונשמה את נשימתה האחרונה, לכן אני אמא שלי". העונש המקסימלי בגין ההאשמות בהם הוא מואשם הוא 25 שנות מאסר.

לטענת התובע במשפט, פרקין אמר: "אני לא נורמן בייטס מפסיכו". התרמית נחשפה כשהגיע לפגישה כדי לסכל ניסיון לרכוש את הדירה שאימו התגוררה בה. הוא הגיע לפגישה מחופש לקשישה, כשהוא חובש מסיכת חמצן, אך הבעלים של הבניין התחיל לחשוד כשהבחין בידיים הגבריות שלו. עד שאורגנה פגישה נוספת, המשטרה כבר השיגה ראיות על מותה של האם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully