וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשירי כל העולם התאחדו - בחשאי

עידן דורנר

20.5.2009 / 14:04

מה עשו כמה מהאנשים העשירים והמשפיעים ביותר בעולם בפגישה משותפת, שנערכה תחת מעטה חשאיות בניו יורק?

תחת מעטה חשאיות כבד התכנסו בתחילת החודש כמה מהאנשים העשירים ביותר בעולם לפגישה חסרת תקדים בניו יורק. מטרת הפגישה לא ידועה, אך לטענת חלק מהמשתתפים בה, הנוכחים דנו על תיאום אסטרטגיות להמשך תרומותיהם לצדקה, למרות המשבר הכלכלי.

היוזמים של הפגשיה היו שני האנשים העשירים בעולם, לפי המגזין "פורבס": וורן באפט וביל גייטס, שהזמינו את כל המי ומי בעשירי אמריקה ומשפיעיה. הם ישבו סביב שולחן ארוך עם נוף לנהר המזרחי. בין היתר נכחו בפגישה גם אופרה ווינפרי, טד טרנר, ראש עיריית ניו יורק מייקל בלומברג, ג'ורג' סורוס, דיוויד רוקפלר ורבים אחרים. בסך הכל תרמו כל הנוכחים בפגישה יותר מ-70 מיליארד דולר לצדקה החל משנת 1996.

הפגישה הוסתרה מעיני התקשורת. לטענת אחד המשתתפים, שנשאר בעילום שם, "הפגישה עסקה אך ורק בפילנטרופיה". איש מהם לא הסכים לשוחח על הנושא בגלוי. עדיין לא ברור כיצד כמה מהאנשים המשפיעים והמפורסמים בעולם הצליחו לתאם את לוח הזמנים שלהם, ואת סידורי הנסיעות והאבטחה מבלי שהתקשורת תדע על כך מראש.

לפי הדיווח ברשת ABC, לכל משתתף ניתנו 15 דקות להציג את משנתו בנושא הדרך הטובה ביותר להפנות את כספו לצדקה בצל המשבר הפיננסי. התרומות לצדקה נפגעו בצורה קשה לאחר שפרץ המשבר. באפט וגייטס כבר התחייבו בעבר להעביר חלק נכבד מההון לשהם לפילנתרופיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully