וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולומביה: 11 ישראלים עצורים על מין עם קטינה

ה-11 נעצרו בווילה מפוארת בעיר קרטחנה כשברשותם סמי הזיה ובעודם מבלים עם זונות, שלפחות אחת מהן היא קטינה

משטרת קולומביה עצרה אמש (שני) 11 ישראלים בחשד שלקחו חלק בתיירות מין, כך דיווח אתר החדשות השוויצרי "20 מינוטס". ה-11 חשודים גם בשימוש בסמים.

"החשודים הגיעו לבוגוטה ונשלחו לקרטחנה, שם סופקו להם סמים ונשים. אבל החמור מכל הוא שקטינות היו מעורבות", הסביר קולונל קרלוס מנה מהמשטרה המקומית.

הישראלים נעצרו בווילה מפוארת בעיר קרטחנה. הרשויות בקולומביה מסרו כי הם נעצרו כשברשותם סמי הזיה ובזמן ששהו בחברתן של זונות מקומיות, כשלפחות אחת מהן היא קטינה. ב"גלי צה"ל" דווח כי ברשותם של החשודים נתפסו 250 מנות של קוקאין ומריחואנה וכי גיל הקטינה הוא 15.

ממשרד החוץ נמסר כי הנושא נמצא בבדיקה. מוקדם יותר אתמול, נרצח אזרח ישראלי בקוסטה ריקה. דובר משרד החוץ יוסי לוי מסר לוואלה! חדשות, כי מדובר באיש עסקים שמתגורר יחד עם משפחתו במדינה מספר שנים. הנרצח, אשר מחזיק גם באזרחות צרפתית, היה בעל רקע פלילי בתחום הסמים.

כמו כן, אתמול בבוקר עצרה המשטרה בישראל שני תושבי ירושלים שחשודים אף הם בביצוע עבירות סמים בחו"ל, הפעם ביפן. השניים נעצרו בחשד שהיו מעורבים בניסיון להבריח סמים למדינה האסייתית. שלושת שותפיהם לכאורה של השניים עצורים ביפן מאז אפריל האחרון לאחר שבמזוודותיהם נמצאו 90 אלף כדורי אקסטזי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully