וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופא בעזה: "חמאס זייף את מספר ההרוגים"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

22.1.2009 / 13:37

רופא אנונימי מבית החולים "שיפא" בעזה מסר לעיתון איטלקי, כי ברצועה לא נהרגו יותר מ-600 בני אדם, מרביתם חמושים מחמאס. מנהל טיפול נמרץ בביה"ח: "זהו שקר מוחלט"

מספר ההרוגים הפלסטינים במבצע עופרת יצוקה "נופח" בידי חמאס, והוא עומד על 500-600 ולא על 1,300 כפי שפורסם בכלי התקשורת. כך מדווח היום (חמישי) העיתון האיטלקי "קוריירה דה לה-סרה", בהסתמך על רופא אנונימי בעזה.

העיתון מצטט את הרופא, העובד לטענתו בבית החולים "שיפא" בעיר והוא מסרב להזדהות בשל סכנה לחייו. לדבריו, "אין יותר מ-500 או 600 הרוגים", אמר הרופא, "מרביתם הם אנשי חמאס בני 17 עד 23, שנשלחו על ידי הארגון לטבח".

לפי הדיווח, הרופא אף הזהיר את אנשי חמאס שלא לזייף את מספרי ההרוגים, משום שהשקר ייחשף בסופו של דבר. "אמרנו להם שזה יסתיים כמו בג'נין 2002. בהתחלה דיברנו על 1,500 הרוגים. אחר כך הסתבר שנהרגו שם רק 54, ושמתוכם לפחות 45 היו חמושים שנהרגו בקרב".

מנהל מחלקת טיפול נמרץ ב"שיפא", ד"ר חליל נחאלה, אמר לוואלה! חדשות בתגובה כי דבריו של הרופא האנונימי הם "שקר מוחלט". לדבריו, "במשרד הבריאות הפלסטיני בעזה רשומים כל השמות ומספרי תעודות הזהות של כל 1,330 הפלסטינים שנהרגו בפעולת צה"ל ברצועה. בימים הקרובים השמות והפרטים יתפרסמו בתקשורת ואז כולם יראו כמה נהרגו וכמה אזרחים מתוכם נהרגו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully