וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדולף היטלר לא יקבל עוגה ליום הולדת

טלי גולדשטין

17.12.2008 / 13:20

מאפייה בניו ג'רזי סירבה להכין עוגת יום הולדת לילד בן 3 ששמו אדולף היטלר. "זה רק שם. ילדים אחרים מקבלים עוגה, זה לא הוגן"

אביו של פעוט בן שלוש ששמו אדולף היטלר קמפבל זועם על כך שחנות בניו ג'רזי סירבה להכין עוגת יום הולדת עם שם הילד עליה. הית' קמפבל בן ה-35, מכחיש שואה שקישט את ביתו בצלבי קרס וטוען כי הוא קרוב משפחה של חבר באס.אס, התרגז כשביקש מחנות הסמוכה לביתו לכתוב "יום הולדת שמח אדולף היטלר" על העוגה ואמר כי על בעלי החנות להפגין התחשבות גדולה יותר ברגשות לקוחותיה.

"הם צריכים לקבל את השם. הילד לא יגדל לעשות מה שהיטלר עשה", אמר. קארן מלטה, דוברת החנות "שופרייט", אמרה כי החנות עשתה את הדבר הנכון. "אנו סבורים שהבקשה בלתי ראויה", אמרה לעיתון "אקספרס-טיימס".

החנות סירבה גם להכין עוגה עם שם הבת של קמפבל, ג'ויסלין אריין ניישן קמפבל, שתחגוג שנתיים בפברואר. קמפבל ואשתו דבורה קראו לבתם השלישית הונזילין הימלר ג'יני, על שם ראש האס.אס. היינריך הימלר. היא תחגוג יום הולדת שנה באפריל.

קמפבל אמר כי הוא קרא לבנו על שם הצורר אדולף היטלר בגלל שאהב את השם ובגלל ש"לאף אחד אחר בעולם לא קוראים בשם זה". "אלו רק שמות. נכון, הנאצים היו אנשים רעים, אך ילדי קטנים. הם לא יגדלו להיות כאלה. ילדים אחרים מקבלים עוגת יום הולדת. לי עושים חיים קשים. זה לא הוגן", אמר. קמפבל אינו צופה בעיות מיוחדות עם שמות הילדים כשאלו יחלו ללמוד בבית הספר.

ילדי משפחת קמפבל גדלים בבית המעוטר בצלבי קרס. אב המשפחה נועל נעליים שהיו שייכות לחייל נאצי. ההורים מתעקשים גם כי אינם גזענים, למרות שאינם מאמינים בעירוב הגזעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully