וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברלין רוצה להפוך למעצמה סולארית

6.10.2008 / 1:24

למרות מיקומה הצפוני וימי השמש הנדירים, שר האוצר הגרמני הכריז כי בשנים הקרובות תהפוך ברלין לבירת העולם בתחום אנרגיית השמש

המהפיכה הירוקה לא פוסחת על גרמניה, ונראה כי ברלין מעוניינת להפוך לבירת העולם הסולארי. לתושבי גרמניה מודעות גבוהה ביותר לאיכות הסביבה ולמחזור וכעת נראה שבברלין מעוניינים להיות מובילים גם בתחום האנרגיה הסולארית.

למרות העובדה שימי שמש אינם מחזה שכיח ביותר והמיקום הצפוני של העיר על הגלובוס, שר האוצר הגרמני הראלד וולף מבקש לרתום את השמש לעזרת התושבים. "לא צריך להיות במיקום הטוב ביותר כדי להיות מעצמה סולארית, מה שחשוב הוא דווקא הרשת החברתית של מדענים, קהילה וחברות פרטיות שמעוניינות לקדם את התהליך, אנו רוצים להיות הבירה הסולארית של גרמניה".

המחקר בתחום הפוטו-וולטי, תהליך הפיכת אנרגית השמש לאנרגיה חשמלית, תופס יותר ויותר תשומת לב בגרמניה. "אנו מתמקדים בתהליך הזה ובשימוש באנרגית השמש כבר תקופה ארוכה. השינויים במזג האוויר, והתחממות כדור הארץ הינם תמריצים להמשיך ולפתח את התחום", אמר וולף. השוק הסולארי בגרמניה צומח בקצב של יותר מ25%, שר האוצר צופה כי בעשור הקרוב קצב הגידול יכפיל את עצמו פי עשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully